PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 19:39

maessie schreef:
Texas, klopt wel van de buitenste rand, daar blijft het haar het snelste achter hangen :j

Vind met drukknoop wel handig, maar meestal zijn die knoppen gelijk zo groot

Ja is wel wat groter als normaal, en bij mijn andere frontriem staat alleen het merk er klein aan de zijkant op. Maar ik vind het persoonlijk niet storend en super handig met vervangen :)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 19:49

maessie schreef:
Texas, klopt wel van de buitenste rand, daar blijft het haar het snelste achter hangen :j

Vind met drukknoop wel handig, maar meestal zijn die knoppen gelijk zo groot

Die van Montar niet, die hebben kleine drukknopen :j

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-24 23:45

Flubberboot schreef:
Ik ben te lui voor matchende frontriemen :') Wel leuk om jullie frontriemen te zien! Heb zelf een hele mooie in een neutrale kleur

Ik ook :j

Hier de ES Mahogany van iemand kunnen overnemen die hem maar één keer heeft gebruikt. Ik ben er erg blij mee *\o/* Nu hopen dat de temperaturen weer wat omhoog gaan, zodat ik hem ook kan gaan gebruiken :') (geen binnenbak)

Texas02

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 00:00

Zo lang het maar makkelijk verwisselbare frontriemen zijn vind ik het helemaal niet erg. Ik heb ook nog eentje die best mooi is, maar niet makkelijk verwisselbaar. Die gebruik ik dus niet.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 09:55

Heeft iemand van jullie ervaring met de teugels van PS? Ik zit te kijken naar de softy variant. In het bruin dan. Ik heb nu bijna de perfecte teugels, zacht gevoerd leer met stops, maar door lichamelijke problemen ben ik opzoek naar eigenlijk vergelijkbare teugels die net wat dunner zijn.

Maar vooral dat 'gevoerde' wil ik. Dus geen normale leren of rubber oid. Heb teugels van passier in handen gehad en die waren perfect, maar 85 of 95 euro :') Mocht ik echt niks kunnen vinden zullen die het wel worden als ik weer aan vervanging toe ben, maar liever niet haha

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 10:36

MyWishMax schreef:
Heeft iemand van jullie ervaring met de teugels van PS? Ik zit te kijken naar de softy variant. In het bruin dan. Ik heb nu bijna de perfecte teugels, zacht gevoerd leer met stops, maar door lichamelijke problemen ben ik opzoek naar eigenlijk vergelijkbare teugels die net wat dunner zijn.

Maar vooral dat 'gevoerde' wil ik. Dus geen normale leren of rubber oid. Heb teugels van passier in handen gehad en die waren perfect, maar 85 of 95 euro :') Mocht ik echt niks kunnen vinden zullen die het wel worden als ik weer aan vervanging toe ben, maar liever niet haha

Nu heb ik de San Francisco teugels, maar voorheen had ik de ofwel de supergrip of softy. Het is 1 van de 2 maar weet niet meer zeker welke :+
Maar hun teugels vind ik zeker wel smaller dan de klassieke teugel, voor mijn kleine handjes is dat aangenamer :D

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 10:38

BloemBloem schreef:
Farjen schreef:

the horselet?

'
Ja, die! Kom er alleen nu achter dat die dicht is :+

Ps of Sweden heeft nu zelf een wintersale.
De kortingen zijn niet allemaal zo megahoog zoals bij de horselet maar ik heb toch 2 leggings gescoord voor 26 euro per stuk :) En de verzending was gratis, ik verwacht vandaag of morgen de postbode :)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 10:49

Farjen schreef:
MyWishMax schreef:

Nu heb ik de San Francisco teugels, maar voorheen had ik de ofwel de supergrip of softy. Het is 1 van de 2 maar weet niet meer zeker welke :+
Maar hun teugels vind ik zeker wel smaller dan de klassieke teugel, voor mijn kleine handjes is dat aangenamer :D

Oh fijn! Dat klinkt goed en betere prijs haha. De softy is alleen leer en stops, verder niks aan grip oid. Dank je wel!

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 10:55

De San Francisco zijn wel iets breder dan mijn vorige, ik kan proberen deze middag een foto te maken op stal :)

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 12:08

Hoe heb jij gratis verzendkosten gekregen? :j Ik wil stiekem eigenlijk ook nog een dekje bestellen

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 12:15

Naar een DHL afhaalpunt was gratis, maar DHL bezorgt dit gewoon aan de Belgische post die het aan huis brengen :')
Verder geen speciale code ofzo gebruikt, was automatisch zo.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 12:38

Gratis verzending krijg je ook als je je aanmeld voor nieuwsbrief dacht ik. Plus 10 procent korting, maar die geldt niet op aanbiedingen

Ik heb een dekje voor verjaardag gevraagd.

Igniss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 12:48

@mywishmax ik heb de softy teugels. En vind ze echt heerlijk. Vooral omdat ze mooi dun zijn. En echt boterzacht

Hebben jullie de nieuwe collectie al gezien? Ik vind het kak :Y) bespaard weer geld

Even van een shop gekopieerd:

PS OF SWEDEN SPRING/SUMMER 2024

Official release day Thursday 18th January 2024

DARK GREY ELITE EDGE - WITH PU LEATHER DETAILS
Afbeelding

DARK GREY AND ICE GREY PEARL RUFFLE
Afbeelding

DARK GREY TOSKA LONG SLEEVED BASE LAYER
Afbeelding

ESTELLE RUNNING HORSE LONG SLEEVED SHIRT
OFF WHITE AND NAVY
Afbeelding

OAKLEY MID LAYER - BLACK
Afbeelding

STRIPE SADDLEPAD - BLACK
Afbeelding

DARK GREY BOOTS
Afbeelding

PALERMO LEATHER HEADCOLLARS AND ROPES
BLACK AND BROWN LEATHER
Afbeelding

ONYX DELIGHT BROWBAND - BLACK AND BROWN LEATHER
BLACK BANDAGE PADS
BLACK ELITE ELASTIC BANDAGES
Afbeelding

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 13:13

Oooohhh die halsters vind ik wel tof!!!
Dekjes eigenlijk ook wel! Nu nog wachten op een sale waar ze maar 25 euro kosten :')

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 13:16

Ik vind het wel mooie, neutrale basics.

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 13:33

Ik zie zowaar een dekje dat ik wil *\o/*

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 16:54

Dat blouseje vind ik wel gaaf maar de rest niet zo.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 19:58

Zouden jullie de glitterdekjes met bareback pad durven doen? Ik durf hem niet met het dressuurdekje doen omdat het zadel een ander model heeft, ik twijfel of ik hem in spring erbij koop. Dressuurdekjes zijn ook te groot voor de bareback pad eigenlijk. Maar de bbp heeft anti slip, ik weet niet of het zal gaan schuren. Maar aan de andere kant zit het dan natuurlijk wel onder de pad, misschien is dat voor het springdekje dan niet zo erg..Want je kunt op mijn Pagony dekje (velours stof) zien wat ik bedoel, die puntjes die je op het dekje ziet is van de anti slip. Ik wilde vandaag zo graag met de Polar Night rijden, maar ik heb weer eens last van mijn rug en dan zit ik alleen goed op de bareback pad, dus nu ben ik best teleurgesteld dat dat dekje niet kan, ookal zijn die anderen ook best mooi :+ Foto 2 is de anti slip van de bareback pad en foto 3 de stipjes op het Pagony dekje.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Igniss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 20:25

Ik zou er gewoon mee rijden. Maar die van mij heeft wol als onderkant en geen antislip.

Maar eerlijk, dekjes zijn er om gebruikt te worden :Y) als jij er gelukkig van word gewoon ermee rijden!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 21:13

Ja, dat wel. Maar ze zijn natuurlijk niet goedkoop, dus ergens zonde als hij er stuk van gaat. Het is wel nog een keer €86 dan (ik heb nog een kortingscode). Is de glitter stof niet kwetsbaarder dan gewone dekjes? Het is wel echt mijn favoriete dekje hoor, de Polar Night <3

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 21:54

flintstones schreef:
Nou hij is binnen[ [url=m/25EvTq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die zag ik ook. Lijkt me erg mooi op de donkerbruine. O:)

Hebben jullie misschien nog meer foto's van de PS Moonrock op het paard?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 08:19

Ik zat erover te denken om de Pistachio White te verkopen, maar ik keek net op Marktplaats en ik zie de meeste dekjes er voor €50 op staan (uiteraard heb ik de Pistachio er niet tussen zien staan, dat is altijd net zo als ik een verkoopprijs zoek). Is dat echt de prijs op dit moment, €50 euro voor een goed, net dekje? Want dan houd ik hem liever om er die paar keer per jaar dat hij er wel op ligt plezier van te hebben.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 08:47

Heb m'n purple White voor 40€ verkocht . Was wel n Cob.

Echt zgan. Had ze al n tijdje te koop staan, was blij , dat ik er 1 kwijt ben. Iets met te veel dekjes

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 09:06

Naja, te veel heb ik niet gauw :+ Maar ik pak hem eigenlijk bijna nooit omdat ik me eraan erger dat die witte rand al vies lijkt te worden als je er alleen maar naar kijkt _O- Maar voor 40 tot 50 euro verkopen terwijl ik hem voor 85 gekocht heb en altijd netjes onderhouden heb vind ik zonde, dan gaat hij er maar alleen heel af en toe op.

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 09:17

Texas02 schreef:
Naja, te veel heb ik niet gauw :+ Maar ik pak hem eigenlijk bijna nooit omdat ik me eraan erger dat die witte rand al vies lijkt te worden als je er alleen maar naar kijkt _O- Maar voor 40 tot 50 euro verkopen terwijl ik hem voor 85 gekocht heb en altijd netjes onderhouden heb vind ik zonde, dan gaat hij er maar alleen heel af en toe op.

€50/€60 is de prijs voor dit merk dekjes op marktplaats :j