Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Drico schreef:Hij lijkt heel erg op de Morrocan
Staat al op de website van ES:
https://equestrianstockholm.nl/shop/paa ... tion-full/
Kelszz_ schreef:Jammer dat er nog geen vergelijkingsfoto is van de Monaco/maroccan en deze blauwe.
Texas02 schreef:Zou de Bianca Wine baselayer ook bij de ES Bordeaux passen? Ik heb een beetje een haat-liefde verhouding met de ES Bordeaux champions top.. Ik vind hem prachtig maar ik draag toch zoveel liever PS dan ES..
Juniores schreef:Ohhh ik vind dat nieuwe kleurtje echt heel leuk! En ik las ergens een nieuwe paarse, die zou ik ook wel graag willen. Beide maar toevoegen aan mijn wishlist.. (naast de bordeaux en olivine)
Esther_r20 schreef:Juniores schreef:Ohhh ik vind dat nieuwe kleurtje echt heel leuk! En ik las ergens een nieuwe paarse, die zou ik ook wel graag willen. Beide maar toevoegen aan mijn wishlist.. (naast de bordeaux en olivine)
Ik heb eventueel de bordeaux met bandages en vest maat M. Ik twijfel of het wel mijn kleur is
anoukwendy schreef:Texas02 schreef:Ja, het is wel een gaaf kleurtje, maar het is ongeveer wel te vergelijken met de Monaco denk ik. Misschien is deze net iets feller blauw, maar ik ben blij dat ik de Monaco heb
Ik denk dat deze stof hetzelfde is als de stof van de crystal dekjes. Zo vind ik het eruit zien