ZoeyDercks schreef:Ik zal ook eens gaan polsen hoe t met mijn bestelling staat!
Mocht iemand Loire zonder foam met veel korting tegenkomen.. tip me
Regelmatig 2e hands stukje goedkoper op de Facebookpagina, maar die kom je zelf ook tegen denk ik?!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ricojoreen schreef:Dochorse heeft regelmatig 25 procent keuzekorting, ik kreeg net een mailtje met de code IMBACK, misschien dat die het bij meerderen doet... Anders heeft hypostore ook vaker een kortingsactie, kun je meteen meerdere tegelijk bestellen![]()
April komen mijn mink, peacock en ice blue loires binnen
Donja1996 schreef:Ik ben opgelicht met mn blueberryHet is een cotton in plaats van suede... Not so funny
De verkoopster is wel grappig heeft ze er n kaartje aan gedaan dat t n suede is![]()
[ [url=m/0AeXDq.jpg]Afbeelding[/url] ]
neile schreef:Ik ben toch écht benieuwd naar de Musk in het echt. Op die foto lijkt 'ie me dan wél weer mooi, op andere is 'ie me veel te roze.
Moest er nog iemand belang hebben bij een corn blue S/M dressage.. Ik heb er eentje te koop staan. Ik wil er graag 45 euro voor, investering voor een nieuwe Lemieux
ava_krause schreef:neile schreef:Ik ben toch écht benieuwd naar de Musk in het echt. Op die foto lijkt 'ie me dan wél weer mooi, op andere is 'ie me veel te roze.
Moest er nog iemand belang hebben bij een corn blue S/M dressage.. Ik heb er eentje te koop staan. Ik wil er graag 45 euro voor, investering voor een nieuwe Lemieux
Nou precies dit! Vind de musk paars/grijzig heel mooi maar te roze vind ik niks hahah
bliksemflits schreef:Oké ik heb keuzehulp nodig
Ik wil die bordeaux kleur (een cotton is dat volgens mij) bestellen als springdekjeMaar ik wil ook graag de Mulberry maar twijfel enorm of ik die in spring of dressuur wil. Op de een of andere manier vind ik het namelijk echt een dressuurkleur maar ik kan juist wel wat springdekjes gebruiken
Met de bordeaux als spring en de chili red als dressuur, in welke versie zouden jullie de Mulberry nemen?
bliksemflits schreef:Oké ik heb keuzehulp nodig
Ik wil die bordeaux kleur (een cotton is dat volgens mij) bestellen als springdekjeMaar ik wil ook graag de Mulberry maar twijfel enorm of ik die in spring of dressuur wil. Op de een of andere manier vind ik het namelijk echt een dressuurkleur maar ik kan juist wel wat springdekjes gebruiken
Met de bordeaux als spring en de chili red als dressuur, in welke versie zouden jullie de Mulberry nemen?
YentlShots schreef:bliksemflits schreef:Oké ik heb keuzehulp nodig
Burgundy en mulberry lijken echt mega op elkaar dus als je burgundy in spring hebt dan zou ik mulberry dressuur nemen, dan heb je twee (bijna dezelfde kleuren) voor verschillende disciplines
avensis schreef:Ik krijg mijn musk Loire als het goed is morgen binnen!! En dan zal ik meteen foto’s maken!
Ik ben er ook heel benieuwd naar! Hoop zeker op niet te roze maar heb het shirt al binnen en die is echt mooi, lila met idd een soort grijstint
YentlShots schreef:Zo inderdaad ja, ik dacht vanaf de webfoto's dat ze echt veel gelijkenis hadden maar valt zeker mee! Ik heb niks gezegd.
De bovenste is burgundy denk ik he? Dan zou ik alsnog mulberry in dressuur nemen