staat goed!Hahah ze had echt heel veel energie. Stap er ook maar een keer per maand op ofzo, ze is natuurlijk nog jong.
Ik heb niet gehangen, ben er gewoon gelijk opgeklommen
bij anastasia ook maar een keer gehangen en toen gelijk erop 
Ik ga ook niet alles dubbel kopen hoor, maar deze had ik nog niet en een cob dekje kan geen kwaad
misschien kijk ik ook nog voor wat ps cob dekjes, heb alle es dekjes natuurlijk al dus dat zou sws dubbel zijn
en sommigen vinden het zelfs een beetje belachelijk.
Zelfs de staleigenaar was benieuwd, want die verkoopt regelmatig paarden dus hij wil nu ook graag luxe zadeldekjes voor als hij een paard op de foto zet of voorrijdt
Op de vereniging ben ik zeker niet de ergste en daar vind iedereen het leuk maar toch ook deels overdreven
laten staan voor een paar dekjes, de rest heb ik thuis. 

nooit iets besteld! Ken alle kleuren vanbuiten maar ik heb het voor elkaar. Ik heb een dekje geruild!! Binnenkort eindelijk dus equestrian Stockholm proberen. Had een hele set geruild voor een foto shoot, en nu waren ze zo blij dat ze nog 10 foto’s stuurde van dekjes waaruit ik mocht kiezen. Zat er de grenadine
van es tussen, keuze snel gemaakt dus! Nog een zeldzame ook
ik ben blij kan niet wachten om te testen op mijn paard. Denk alleen dat zun altijd de lusjes eraf knippen. Maar ik doe die zelf ook nooit vast, ze hebben er zelfs maar 2 keer mee gereden dus echt tof!