PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

anoukwendy

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-21 14:11

Oh gaaf die donkerblauwe <3 staat goed!

Hahah ze had echt heel veel energie. Stap er ook maar een keer per maand op ofzo, ze is natuurlijk nog jong.
Ik heb niet gehangen, ben er gewoon gelijk opgeklommen := bij anastasia ook maar een keer gehangen en toen gelijk erop :D

Ik ga ook niet alles dubbel kopen hoor, maar deze had ik nog niet en een cob dekje kan geen kwaad :)) misschien kijk ik ook nog voor wat ps cob dekjes, heb alle es dekjes natuurlijk al dus dat zou sws dubbel zijn

AmenteC

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 14:30

Blijf het een schitterend dekje vinden, moroccan blue van ES.
Afbeelding

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-21 14:42

AmenteC schreef:
[ [url=m/stZHlO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw <3

Mylene_vw

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 15:08

AmenteC schreef:
[ [url=m/stZHlO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel gaaf! Echt een unieke kleur

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 15:29

Pattypaard schreef:
Roulette_ schreef:

Klopt dit nog steeds? Zou dan inmiddels al even VIP Elite moeten zijn, maar mijn account staat nog steeds op VIP ster

Dan even mailen naar Ruitergoed, zetten ze het voor je om.
Volgens mij stond ook in de mail die je hebt gehad van Ster ergens iets over dat je moest mailen zodra je het andere lebel bereikt had? Weet het even niet zeker maar dat meende ik.

Hoe ik de site (en de mail) lees wordt klanten alleen gevraagd om het eerste niveau in de gaten te houden, dus als ze verwachten dat je ieder niveau in de gaten houdt mag de communicatie iets duidelijker :)
Kan ook zijn dat ze dat normaal gesproken voor ons doen, maar mij toevallig gemist hebben. Heb ze iig net gemaild, dus komt vast goed.
Heb voordat ik mailde al mijn bestellingen bij elkaar opgeteld, nooit aan beginnen :')

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 15:44

Devic schreef:
Hoe reageren ze bij jullie op stal op al jullie aankopen? Ik ben bij mij op stal de enige met deze tic (1 meisje begint nu ook) en nu is mijn collectie niet eens zo bizar groot, zeker in vergelijking met sommigen hier (ik noem geen namen :D ) maar mijn paard wordt bestempeld als het meest verwende kreng van stal _O- en sommigen vinden het zelfs een beetje belachelijk.

Bij mij zijn ze helemaal weg van mijn dekjes en ik word regelmatig gevraagd waar ik ze vandaan heb *D Zelfs de staleigenaar was benieuwd, want die verkoopt regelmatig paarden dus hij wil nu ook graag luxe zadeldekjes voor als hij een paard op de foto zet of voorrijdt :))

Ilsevdhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 15:55

Heeft er iemand een vergelijkingsfoto van de silver cloud met de dark sky?

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 15:56

Wat een gave foto's komen er weer voorbij <3

Roulette_ schreef:
Hoe ik de site (en de mail) lees wordt klanten alleen gevraagd om het eerste niveau in de gaten te houden, dus als ze verwachten dat je ieder niveau in de gaten houdt mag de communicatie iets duidelijker :)
Kan ook zijn dat ze dat normaal gesproken voor ons doen, maar mij toevallig gemist hebben. Heb ze iig net gemaild, dus komt vast goed.
Heb voordat ik mailde al mijn bestellingen bij elkaar opgeteld, nooit aan beginnen :')

Eens met wat je zegt. Ik dacht ook alleen het eerste niveau zelf in de gaten houden, maar bleek niet zo te zijn. De communicatie daarover mag zeker beter. Ben net op het tweede niveau, maar daar is dan geen enkele (mail) communicatie wanneer je het derde level bereikt.
Verder wel een heel fijn vip systeem :)

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 16:31

Lotte_Wessel schreef:
Devic schreef:
Hoe reageren ze bij jullie op stal op al jullie aankopen? Ik ben bij mij op stal de enige met deze tic (1 meisje begint nu ook) en nu is mijn collectie niet eens zo bizar groot, zeker in vergelijking met sommigen hier (ik noem geen namen :D ) maar mijn paard wordt bestempeld als het meest verwende kreng van stal _O- en sommigen vinden het zelfs een beetje belachelijk.

Haha dat herken ik ook! Vele mensen die me gek aankijken met mijn collectie! Genoeg die het niet snappen. Heb ook stalgenootje gezien die dan zo iets hadden van wauw mooi dekje, kopen er ook een maar dan ligt hij zo maar ergens op stal rondgeslingerd, zadelvlekken overal! := Ik ga er toch iets voorzichtiger mee om, gezien de prijs maar ook om ze gewoon langer mooi te houden.

Dat is zoooo herkenbaar. Ze verklaren mij ook voor gek. Zag laatst toch een aantal die ook een mooie gekocht hebben, maar inderdaad liggen die nu al vies rond te slingeren. Zo zone.

minetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 16:57

anoukwendy schreef:
Was het alweer bijna vergeten maar hier is de gevraagde foto :D
[ [url=m/v8RTBS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Mh2SG0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Edit: maroccan blue, ice blue, parisian blue, sapphire en steelblue

Dankjewel Anouk <3 Prachtige collectie heb je ook zo!

Iriscope schreef:
minetje schreef:
Als het zou kunnen en niet teveel moeite is de Parisian Blue, Sapphire, Ice Blue en Steel Blue. De Sapphire heb ik al en de Ice blue zou ik nog graag willen, vandaar dat ik twijfel over de Parisian want ik moet er niet teveel hebben die op elkaar lijken :') De steel blue vind ik te grauw, dus als hij daar teveel op lijkt valt hij ook af.

Heb je de foto van ES zelf gemist? Die staat ook op hun Instagram en daar staan precies al die dekjes op?
Hij is hier in het topic enkele pagina's terug ook gepost trouwens.

De iceblue staat daar niet op, vandaar mijn uitleg waarom die foto :D

Texas02 schreef:
De Golden Brass is er!!! <3 Vandaag direct mee gereden! :D Ik vind hem zo gaaf.. Vooral ook in combinatie met de zwarte schapenvacht singelhoes en zadelonderlegger <3 De bijpassende frontriem komt nog, die wordt nog gemaakt.

[ [url=m/FrApbN.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Lv6EUd.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/pohTSb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Staat echt prachtig zeg!

Sydney_Zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 17:10

Devic schreef:

Mijn ouders verklaren me flink voor gek en vinden het een beetje zonde maar ze laten me alsnog kopen zolang het maar mijn eigen geld is natuurlijk :P Op de vereniging ben ik zeker niet de ergste en daar vind iedereen het leuk maar toch ook deels overdreven :') Maar zolang ik er blij van word blijf ik het doen :D

Welke kleuren denken jullie dat mooi staan op een vos? Ik rij bijna altijd zwarte paarden maar vanaf nu een vosje als bijrijdpaard. Heb al de parisian en denk dat die geweldig staat :j

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 17:15

Ohh door al die mooie aankopen heb ik nu toch de creme ruffle set en zwarte rijlegging in mandje zitten bij Ruitergoed. Heb nog een 25 euro cadeaubon. Heeft er iemand toevallig nog een kortingscode?? :o

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 17:44

anoukwendy schreef:
Oh gaaf die donkerblauwe <3 staat goed!

Hahah ze had echt heel veel energie. Stap er ook maar een keer per maand op ofzo, ze is natuurlijk nog jong.
Ik heb niet gehangen, ben er gewoon gelijk opgeklommen := bij anastasia ook maar een keer gehangen en toen gelijk erop :D

Ik ga ook niet alles dubbel kopen hoor, maar deze had ik nog niet en een cob dekje kan geen kwaad :)) misschien kijk ik ook nog voor wat ps cob dekjes, heb alle es dekjes natuurlijk al dus dat zou sws dubbel zijn

Zo heb ik dat ook gedaan inderdaad, groot gelijk!

rowan17

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 18:12

@Lindor92 , ligt idd een fractie achterover maar op die foto lijkt het idd wel meer.
Leuk jouw bonte ! Heb vroeger ook bonten gehad, blijft leuk <3

Meneer net even als model :roll: laten staan voor een paar dekjes, de rest heb ik thuis.

Moroccan Blue
Afbeelding

Black Gold
Afbeelding

Spring Olive
Afbeelding

Steel Blue
Afbeelding

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-21 18:42

Ilse, nee maar nu wel _O-
Afbeelding
Afbeelding
Silver cloud en dark sky

Sydney alles is mooi op een vos <3 even tussen mn berichten terug zoeken dan kan je de meeste wel zien haha

Mooie collectie rowan!

Faros mocht vandaag dus in silver cloud <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ilsevdhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 18:51

Das toch een groot verschil, had ik eigenlijk niet echt verwacht! Thanks voor t maken haha

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 19:09

anoukwendy schreef:
[ [url=m/6F9yYu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dXEeBI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Silver cloud en dark sky

Sydney alles is mooi op een vos <3 even tussen mn berichten terug zoeken dan kan je de meeste wel zien haha

Mooie collectie rowan!

[ [url=m/H44ljW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ywzR3y.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vmiQgM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb je toevallig ook nog de vergelijking met de anthracite van PS?

rowan17

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 19:10

Dacht eerst dat de Silver Cloud wat ‘simpel’ zou ogen maar nu ik hem zo zie :wow:

Denk dat ik die toch ook nog erbij wil :o

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-21 19:20

darkadia schreef:
anoukwendy schreef:
Silver cloud en dark sky

Mooie collectie rowan!

Heb je toevallig ook nog de vergelijking met de anthracite van PS?

Die heb ik niet, vind ES mooier dus PS koop ik minder

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 19:21

anoukwendy schreef:
Silver cloud en dark sky

Mooie collectie rowan!

Ohh de silver cloud is wel heel mooi <3

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 19:34

Iemand een vergelijkingsfoto van de PS anthracite en ES crystal grey?

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 19:47

Ik heb het zeeeeeer lang vol gehouden, van winkelmandjes met dekjes erin, tot Duitste websites afspeuren voor de beste deals :+ nooit iets besteld! Ken alle kleuren vanbuiten maar ik heb het voor elkaar. Ik heb een dekje geruild!! Binnenkort eindelijk dus equestrian Stockholm proberen. Had een hele set geruild voor een foto shoot, en nu waren ze zo blij dat ze nog 10 foto’s stuurde van dekjes waaruit ik mocht kiezen. Zat er de grenadine *\o/* van es tussen, keuze snel gemaakt dus! Nog een zeldzame ook 8-) ik ben blij kan niet wachten om te testen op mijn paard. Denk alleen dat zun altijd de lusjes eraf knippen. Maar ik doe die zelf ook nooit vast, ze hebben er zelfs maar 2 keer mee gereden dus echt tof!

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-21 20:00

Is de grenadine zeldzaam? Ik zie hem hier wel eens te koop staan.
Wel gaaf! Ben benieuwd wat je ervan vind!

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:06

Haha zeldzaam is veel gezegd, maar volgens mij niet meer nieuw te krijgen en komt ook niet terug toch? Tis wel gevaarlijk als ze echt zo goed zijn als gezegd wordt :+

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-21 20:14

k_m schreef:
Haha zeldzaam is veel gezegd, maar volgens mij niet meer nieuw te krijgen en komt ook niet terug toch? Tis wel gevaarlijk als ze echt zo goed zijn als gezegd wordt :+

Geen idee of ie terug komt haha, maar nieuw is ie idd niet meer te krijgen.

Ze zijn goed <3