Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marrit13 schreef:Je hebt de Granite uit winter 2017, de Charchoal uit zomer 2019 (die is niet heel subtiel overigens) En er zijn nog meer met glitter maar dat is meer zilverkleurig volgens mij (Sparkling Black winter 2016, Black zomer 2020 en misschien dat Black Bird uit winter 2018 ook glitters heeft maar dat weet ik niet zeker). Alles zal je denk ik 2de hands moeten zoeken.. Misschien dat er nog Bokkers zijn die de lijst aan kunnen vullen
sietske83 schreef:[ [url=m/V3JF1S.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn vos met de anky pheasant.
Volgende keer op mijn zwarte paard maar die heb ik uitgeleend.Spoiler:
heb een buikje want ben in januari bevallen van onze zoon
sietske83 schreef:[ [url=m/V3JF1S.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn vos met de anky pheasant.
Volgende keer op mijn zwarte paard maar die heb ik uitgeleend.Spoiler:
heb een buikje want ben in januari bevallen van onze zoon
Manon111 schreef:Marrit13 schreef:Je hebt de Granite uit winter 2017, de Charchoal uit zomer 2019 (die is niet heel subtiel overigens) En er zijn nog meer met glitter maar dat is meer zilverkleurig volgens mij (Sparkling Black winter 2016, Black zomer 2020 en misschien dat Black Bird uit winter 2018 ook glitters heeft maar dat weet ik niet zeker). Alles zal je denk ik 2de hands moeten zoeken.. Misschien dat er nog Bokkers zijn die de lijst aan kunnen vullen
Oeh ik zal eens gaan googlen... Dank!
En mocht iemand er eentje te koop hebben, nieuw of in zeer goede staat... hoor ik het graag ☺️
Manon111 schreef:Marrit13 schreef:Je hebt de Granite uit winter 2017, de Charchoal uit zomer 2019 (die is niet heel subtiel overigens) En er zijn nog meer met glitter maar dat is meer zilverkleurig volgens mij (Sparkling Black winter 2016, Black zomer 2020 en misschien dat Black Bird uit winter 2018 ook glitters heeft maar dat weet ik niet zeker). Alles zal je denk ik 2de hands moeten zoeken.. Misschien dat er nog Bokkers zijn die de lijst aan kunnen vullen
Oeh ik zal eens gaan googlen... Dank!
En mocht iemand er eentje te koop hebben, nieuw of in zeer goede staat... hoor ik het graag ☺️
saskiaojan schreef:sorbetje schreef:Wow hele gave merrie!! Helemaal mijn smaak.
Weet iemand of de groene 3dot in green nog ergens te krijgen is. Oudje hoor.
[ [url=m/ODFOXy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is het deze? Volgens mij heb ik die werkloos in de kast liggen omdat die dots een naar geluid maken tegen mijn zadel, waar ik niet tegen kan