Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tennan schreef:Oh dat staat haar geweldig zeg! Goede keuze
woepsie90 schreef:Wauw prachtig!! Zowel paard als zadel als padmijn favoriet was ook de bruine of zwarte burioni maar helaas schoof het te erg... Zo jammer! Maar wie weet als er rugspieren gekweekt zijn, misschien dat het dan beter gaat
![]()
Nogmaals: prachtig stel!!
Pippaa schreef:Ponybeest staat er ook stoer bij te kijkenMooi hoor!
Hebben de Burioni pads ruimte voor een hoge schoft? Hebben de pads een inkeping of vormt het er netjes omheen?
darkadia schreef:Eerder in dit topic vroeg iemand naar schoftvrijheid: ik heb zelf de burioni tech wool zonder gel, en deze heeft ook een lus bovenop die om de pommel zou kunnen, verder is de ruglijn mooi voorgevormd en houdt iig onder mijn boomzadel de schoft heel mooi vrij. Lag ook na 20km nog keurig op zijn plek ondanks veel regen.
Skyefate schreef:Sorry om er even tussen te springen - Weet iemand waar ik lamswollen pads kan krijgen zonder inlagen? Het vakje om inlagen in te doen hoeft ook niet. Ik heb gemerkt dat haar zweetpatroon met de ghost tienmaal beter is zonder inlages. Het zal te veel zijn geweest voor haar... Nu, moest iemand er weten...
Lori schreef:De foto's hier op de boktmarkt zijn nog de oude foto's daar was die nog niet gepoetst terug. Heeft een heel ander beeld nu die gepoetst is.
Citaat:Prijs is ondertussen trouwens lager ook maar ik verander 'm niet meer op de bokt markt hier aangezien verzenden naar Nederland nogal een risico is bij zo een groot stuk.
JoycexEnya schreef:Hoi allemaal.
Sory dat ik weer eens kom binnen vallen. Ik heb een barefoot cherokee liggen op mijn fjord nu heb ik een nieiw paard een tinker maar die is heel breed dus dacht haal een flexibele pommel.
Iemand ervaring daarmee?
Lori schreef:Nou ja had 'm er gewoon al opgezet toen, later dan opgepoetst en op de Belgische website's dan ook andere foto's gezet. Had ik er aan gedacht dat die hier op bokt er nog opstond had ik 'm er eerst afgehaald voor ik die vraag stelde. Ritslipje staat daar heel specifiek beschreven dus dat is wel in orde. Verzekerd verzenden kan wel maar toch een enorm gedoe naar Nederland toe. Denk dat je al snel aan 20euro verzending ligt via B-post hier. DHL hoor ik slechte ervaringen van en kiala/ups heb ik zelf nu sinds ups erbij zit een slechte ervaring mee.
Teteltee schreef:Hier komt het zadel wel behoorlijk los inderdaad, dat was tijdens het consult echt niet zo. Je zit inderdaad ook wel behoorlijk naar voren/legt je benen naar achteren maar wat wat veroorzaakt kun je zo van stilstaand beeld niet echt zien.. Heb je al gekeken of de pommel nog goed past? Mail me anders even