Ik heb er 4 en vind ze heel fijn. Maar meer komen er voorlopig niet. Ik rijd 4 paarden en Lemieux droogt heel snel. En het is zonde als ze in de kast blijven liggen.
Autumnn
Geplaatst: 24-09-17 10:43
vonneke schreef:
Echt oranje met blauw en beige... [ [url=m/xtdDfz.jpg]Afbeelding[/url] ] [ [url=m/I9sDzX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik hoop inderdaad ook dat de nieuwe kleuren met Merino komen. Zal vast wel! Maar duurt langer denk ik. Dan bestel ik de caramel meteen.. oepsss daar gaat mn geld!
De nieuwe caramel! Heb de nieuwe naast de oude gelegd en de nieuwe is net wat warmer, meer mosterd zeg maar. De 'oude' (die ik overigens ook super mooi vind) is meer richting beige. Ik heb een zwart paard dus geen voorbeeld foto op een vos helaas. Maar denk dat een van de twee caramels zeker mooi gaat staan op een vos!
De caramel op een vos kan niet anders dan mooi zijn! Heb er een besteld. Kan hem op een van de vossen bij stal leggen als hij binnen is voor een foto. Hebben 2 voskleuren bij stal. De ene meer rood, de andere meer geel.
Esther_r20
Geplaatst: 24-09-17 22:03
die caramel is zoveel mooier dan het plaatje die ik eerst zag. Nu wil ik beige/zand en caramel
Ik word zooo hebberig van de website van Le Mieux. Ik lees nu een maand of 3, 4 mee in het topic, had eerder geen idee dat de dekjes zo'n 'ding' waren en moest er even aan wennen maar ik vind ze heel chique. Heb er nu 3 in mijn mandje staan, dmv de Dress My Horse app gekozen.
Ik heb vandaag mn cooler geprobeerd, erg fijn deken. Eerder al een foto van mn nieuwe grijze dekje geplaatst. En bonnen gekregen met tegoed voor mn zadelmaakster, waar ik altijd lemieux bestel, dus er kan meer komen. Caramel en midnight blue staan sowieso nog op mn wensenlijstje.
Hier de carbon cooler, mn paard is alleen veel te aanhalig om zelfstandig te blijven staan, dus niet een super foto, pasvorm zien is lastig, maar heeft een fijne pasvorm