Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nies_ schreef:Mijn laarzen zien er ook gewoon nog goed uit. Alleen onder mn spoor is het wat weg en aan de binnenkant slijt het wat, maar dat heb je ook bij ongeverfde laarzen. Frontriem ziet er gewoon nog als nieuw uit en cap idem dito (de leren delen dus). Als het echt zo gaat bladderen heb je gewoon iets niet goed gedaan, anders is het wel bijzonder dat bij sommige mensen wel alles goed blijft.
jokari schreef:Leuk ervaringsverslag LadyKim ! Ik vind je set nog steeds heel erg gaaf.
Gamova schreef:Heel gaaf topic! Ik twijfel nog heel erg over de kleuren, maar weet al wel dat ik mijn westernlaarzen eens ga verven.
Wat ik wel weer een lastig punt vind is dat er stiksel op zit. Het stiksel wil ik wel blijven zien, maar als ik er overheen verf ben ik bang dat het vanaf de stiksels gaat bladderen als ik er overheen ben gegaan en dat het te moeilijk is om er omheen te verven....
Dit zijn overigens mijn laarzen: http://images.prod.meredith.com/product ... ebel-cream
_Eviee schreef:Ik zie hier heel veel leuke dingen voorbij komen![]()
waar kopen jullie deze verf?
Geryon schreef:NathalietjeB schreef:[ [url=m/TmaQNv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Before
[ [url=m/lHQgG8.jpg]Afbeelding[/url] ]
After
Mooi!
Je hebt eerst het roze eraf gehaald toch? Wat is de kleur van je tuig eigenlijk? En het cognac is indringverf of een ander merk leerverf?