Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ChocoBesnier schreef:Marcella schreef:Soeske verkoopt Hidalgo.
Heb het gezien. Haha.
Zoiets bedoel ik ja. Maar zou het eens van dichtbij moeten zien.
En eens bekijken hoe dat zo'n zadel aanpasbaar kan worden gemaakt
SSDesign schreef:Een vraagje aan jullie. Ik rij met een recado (Argentijns zadel voor Criollo's) en deze zit echt heerlijk! Zou niet snel meer anders willen. Het enige is dat het echt rampzalig is om de beugels op de juiste hoogte te krijgen. Dan zitten ze eindelijk goed en gelijk en vervolgens worden de beugelriemen met rijden steeds een klein stukje langer. Heeft iemand de tip om ze goed vast te knopen zodat ze niet steeds naar beneden zakken? Ik heb lange benen en helaas maar een klein stukje 'uiteinde' over dat geknoopt zou kunnen worden. En de beugels moeten helaas regelmatig versteld worden, omdat ik niet de enige ben die het zadel gebruikt
pleiada schreef:SSDesign schreef:Een vraagje aan jullie. Ik rij met een recado (Argentijns zadel voor Criollo's) en deze zit echt heerlijk! Zou niet snel meer anders willen. Het enige is dat het echt rampzalig is om de beugels op de juiste hoogte te krijgen. Dan zitten ze eindelijk goed en gelijk en vervolgens worden de beugelriemen met rijden steeds een klein stukje langer. Heeft iemand de tip om ze goed vast te knopen zodat ze niet steeds naar beneden zakken? Ik heb lange benen en helaas maar een klein stukje 'uiteinde' over dat geknoopt zou kunnen worden. En de beugels moeten helaas regelmatig versteld worden, omdat ik niet de enige ben die het zadel gebruikt
Doe je dan wel de juiste knoop om het vast te maken?Om de beugels op maat te krijgen heb ik de meetlat erbij gebruikt,maar lijkt me wat lastig om dit elke keer met verstellen te doen..Kun je geen gewone beugelriemen gebruiken?