Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maris schreef:Getup, een 2de hands wow moet je gemakkelijk voor rond de 1200 euro kunnen kopen, dacht ik ... Dan is het de moeite nog wel waard om iets eraan te moeten vervangen. Zeker een helemaal zwarte moet 2de hands echt niet moeilijk zijn.
Getup schreef:Ik zie wel n paar zadels te koop. Maar ben zelf niet handig genoeg in t herkennen van juiste onderdelen. Of moet mijn fitter vragen,rond te kijken.
Wil zo graag weer n wow,en hoef echt niet voor n dubbeltje op de eerste rij te zitten. Maar pfffff moet mezelf even over t bedrag van n nieuwe heen zetten
Nouvel schreef:Ik weet de maten en wat ik moet hebben maar de ene curved is dus de andere niet, daar zit dus echt verschil in...
En daar zit hier het probleem, teveel curved gaat kiepen, ik moet eigenlijk richting semi curved hebben en dat is bijna niet te vinden.
Maris schreef:Nouvel schreef:Ik weet de maten en wat ik moet hebben maar de ene curved is dus de andere niet, daar zit dus echt verschil in...
En daar zit hier het probleem, teveel curved gaat kiepen, ik moet eigenlijk richting semi curved hebben en dat is bijna niet te vinden.
Wat gek ! Ik weet wel dat er tussen de oude en het nieuwe model best veel verschil zit tussen de buiging van de boom. Maar niet van nieuwe modellen onderling.
Maris schreef:Nou ja zeg, echt gek ! Je zou zeggen, hoe kan dat nou ? Ze hebben toch een mal waar ze mee werken.... Wat zegt je fitter daar dan van ? Zo is het voor een fitter toch ook niet fijn om met een wow te werken ?