MssMaris schreef:daar ga je vast fotos van laten maken
Morgen niet, maar donderdag of vrijdag wel, als het zadel bij mijn achterste past

Edit: heb een probleem met de foto die ik gemaakt heb, probeer het morgen nog wel een keertje.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MssMaris schreef:daar ga je vast fotos van laten maken
VERAx schreef:Ja die! Ik zou graag dit willen weten:![]()
Dat het dus in een vierkante hoes past, dus steeds de breedste delen zegmaar.
Alvast hartstikke bedankt
MssMaris schreef:@joenohoe: Gefeliciteerd!!Veel plezier met je zadeltje vandaag!!
Mag ik vragen welke spullen je erbij hebt? (singen, riemen, singel, pad etc.)
MssMaris schreef:![]()
foto's van de jarige!!! Thanks voor je toelichting, is het schaapje van boomloosrijden.nl?
Nu ben ik nog meer verliefd!!!Ik heb alleen wel iets langere benen als ik het zo inschat.. hoop ZO dat ik geen last van de wrongen zal hebben
pmarena schreef:Gefeliciteerd joenohoe![]()
Zadel staat mooi !! Het bontje lijkt ook mooi bij de vlekken te passen ?
Wel vind ik hem qua zitting eigenlijk te krap , en als je deze maat wilt houden raad ik wel aan om goed in de gaten te houden dat je geen problemen krijgt onder de cantle want er komt voor het mooie eigenlijk echt wat te veel kont op zo hoor.... je zit e rnu toch een beetje op i.p.v. dat hij meer achter je ligt...
Er rijden meerdere mensen zo rond zonder problemen , maar het is wel iets dat in potentie problemen kan geven.
yankeestar schreef:Ik rij zelf op een maat 1 Barrydale maar heb ze op de maat 2 zadels gelegd en dat gaat echt niet, maar ik heb op een maat 2 Lexington eerder een engels bontje gelegd, dus gewoon voor een engels zadel, dat ging wel heel goed. maar dan komen deze ook een beetje onder je benen te liggen. ze zijn ook goed vast te maken op de Barefoot zadels.
schrikdraad schreef:joenohoe
gefeliciteerd
voel je de naad, rand van die knie wrong niet zitten?