En zo zonder zadel:

Gelukkig komt de fitter op 8 maart en is het probleem hopelijk opgelost
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Esther28 schreef:We gaan ht zien wat de fitter er van zegt 8 maart....
Als ik die lijst namelijk zie, kan ik beter een nieuw zadel kopen geloof ik en een staartriem is geen optie.
Mag ik vragen of jij ook een fitter bent?
Splinter schreef:luve_rozes schreef:Wel heb ik bedacht; zijn er ook bekende ruiters die met een WOW rijden?
http://www.flair.uk.com/wow/wowriderendorsements.htm
Schangah schreef:Esther28 schreef:We gaan ht zien wat de fitter er van zegt 8 maart....
Als ik die lijst namelijk zie, kan ik beter een nieuw zadel kopen geloof ik en een staartriem is geen optie.
Mag ik vragen of jij ook een fitter bent?
Ik doe de mfsc opleiding. Had dit weekend eigenlijk examen maar door het overlijden van mijn merrie heb ik het uitgesteld naar juli.
zonnepitje schreef:nog een vraagje: liggen de wowzadels tweedehands slecht in de markt? Ik begreep uit iemands vorige post dat je er niet vanaf geraakt? Ook nog wel een overweging om mee te nemen voor het geval dat het na een paar maanden toch niets blijkt te zijn...
En wat zijn de gangbare prijzen voor tweedehands wowzadels?
Hobby schreef:De professionals die ik ken, zijn erg modegevoelig en gebruiken één zadel voor meerdere paarden. Of een professional wel of niet met een bepaald merk zadel rijdt, zegt mij niets over de kwaliteit van het product.
Needje schreef:Een tevreden paard kan niet typen. Maar ik durf mijn handen in het vuur te steken dat mijn paard mij dankbaar is voor mijn keuze voor Wow. Dat voel ik elke dag weer aan zijn rug. En ook tijdens het lopen is ie vrolijker als voorheen.
Hobby schreef:De professionals die ik ken, zijn erg modegevoelig en gebruiken één zadel voor meerdere paarden. Of een professional wel of niet met een bepaald merk zadel rijdt, zegt mij niets over de kwaliteit van het product.