Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

studiemiep schreef:vraagje, iedere zadelmaker etc beweerd altijd een zadel voor paard en ruiter opmaat te kunnen maken maar is dat ook zo? is dit echt opmaat. Neemt hij bv ook verschillende soorten bomen etc mee?
Zit namelijk te twijfelen tussen een Hulsebos en AB, iemand ervaringen met beide merken? kwa liggen voor het paard (is voor mij het belangrijkste) en voor de ruiter?

Had ook best snel een afspraak. Kreeg `m telefonisch niet te pakken en heb een mail gestuurd. Dat was begin deze week.
dan is AB voor mij 

Ehh, dat weet ik nog niet, zover ben ik nog niet

Maar goed een demomodel past gewoon niet goed genoeg en 2ehands werd moeilijk gezien haar pasvorm en mijn eisen

2005 schreef:Als ik alles goed begrijp zijn er dus een aantal standaardmodellen die aanpasbaar zijn? Ik wil namelijk (toekomstplannen) een zadel met vlakke zit, geen wrong en geen keilkussens en het allerliefst dat ook nog kunnen proberen. Ben bang dat dat lastig wordt als ik jullie zadels allemaal zie.
. Het zijn wel allemaal toekomstplannen nog, met mijn huidige zadel loopt ze nog prima, nergens last van haar rug. Maar toch, misschien kan het nog beter haha.