Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Igniss schreef:Texas02 schreef:Ik heb er al om gedacht hoorSycamore Green en Forest Green samen:
[ [url=m/SwFCon.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is het erg dat ik ze gewoon beide wil?
MyWishMax schreef:Ik wil heel graag groen, maar de meeste zijn de verkeerde tint groen.Alleen de evening haze? Was er 1 die meer in de buurt kwam. En nog wat andere oudere kleuren.
Die nieuwe blauwe vind ik wel erg mooi, een beetje glitter in randje oid vind ik mooi, zo'n heel dekje juist niet.
Igniss schreef:Ik denk dat ik de sycamore zoiezo ga halen. Die andere als ik een goede deal kan vinden. De kast is namelijk vol![]()
Ben nu bezig met zelf frontriemen maken zodat ik echt bij ieder dekje eentje heb die matcht. Maar dat is hendig verslavend
Igniss schreef:Ik denk dat ik de sycamore zoiezo ga halen. Die andere als ik een goede deal kan vinden. De kast is namelijk vol![]()
Ben nu bezig met zelf frontriemen maken zodat ik echt bij ieder dekje eentje heb die matcht. Maar dat is hendig verslavend
Zertab schreef:Igniss schreef:Ik denk dat ik de sycamore zoiezo ga halen. Die andere als ik een goede deal kan vinden. De kast is namelijk vol![]()
Ik ben toch benieuwd hoe je die maakt? Ik heb op internet research gedaan omdat het mij ook een leuke bezigheid lijkt maar krijg tot dusver niet veel gevonden.
Texas02 schreef:Ik vind ze alle 4 heel mooi worden, mijn favoriet is de derde, met de grote blauwe stenen!Laat je foto's zien als ze straks klaar zijn? Even met de matchende dekjes erbij?
Zet jij dan de steentjes zelf nog in de cupjes? Is dat geen onbegonnen werk? Ik ben al geïrriteerd als er weer van die kleine 3mm steentjes uit mijn frontriemen liggen en ik daar weer mee aan het knoeien moet om ze weer in de cupjes te zetten.. Dan zit het hele spul natuurlijk al wel op de frontriem vast, wat het lastiger maakt, maar toch..