Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Imaginaerum schreef:Nynkex01 schreef:En Purple gold zou ook nog terugkomen
Weet iemand toevallig wanneer ongeveer? Ik heb een kortingsbon die geldig is tot augustus, en ik zou die heel graag aan de purple gold willen besteden.
rosslover schreef:Imaginaerum schreef:En Purple gold zou ook nog terugkomen
Weet iemand toevallig wanneer ongeveer? Ik heb een kortingsbon die geldig is tot augustus, en ik zou die heel graag aan de purple gold willen besteden.
Ik denk niet dat die aankomende tijd terug komt, ik hoorde via via + heb foto’s gezien dat er binnenkort een nieuw dekje uit komt die heel erg op de purple gold lijkt en ik denk niet dat ze 2x bijna dezelfde kleur uit brengen
maessie schreef:Ik heb mijn pakket ook maar eens opgehaald![]()
Wine ruffle en huntergreen ruffle, corduroy blush bandages, met Eskadron antique green vest, wine baselayer en Es sports baselayer. Laatste 2 gaan terug, vind de pasvorm niet mooi..![]()
[ [url=m/axjEYr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eskadron vest is niet groen op de foto te krijgen, maar net hoe t licht valt heul donkergroen, past er wel bij qua groentoon.
[ [url=m/D8ep81.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met Berry, Es purple, oude wine en nieuwe wine baselayer.
[ [url=m/d7actG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oude wine erbij past ook prima![]()
[ [url=m/YnDU3c.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bielsje schreef:maessie schreef:Ik heb mijn pakket ook maar eens opgehaald![]()
Wine ruffle en huntergreen ruffle, corduroy blush bandages, met Eskadron antique green vest, wine baselayer en Es sports baselayer. Laatste 2 gaan terug, vind de pasvorm niet mooi..![]()
[ [url=m/axjEYr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eskadron vest is niet groen op de foto te krijgen, maar net hoe t licht valt heul donkergroen, past er wel bij qua groentoon.
[ [url=m/D8ep81.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met Berry, Es purple, oude wine en nieuwe wine baselayer.
[ [url=m/d7actG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oude wine erbij past ook prima![]()
[ [url=m/YnDU3c.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat is toch de ES power top? Mag ik vragen wat er niet mooi is aan de pasvorm? Ik wilde hem net gaan bestellen