PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-21 11:12

Devic schreef:
Ik wil silver cloud wel eens zien. Heb het idee dat die toch minder verkoopt dan de parisian blue. Heb hem nog niet veel voorbij zien komen

Ik vond hem op sommige foto’s blauw/paars lijken en op andere foto’s groenig. Maar hij is wel echt grijs, en super mooi <3 zal hem straks op mn vos leggen, mn zwartje krijgt de rosie :D

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-21 11:19

Was het alweer bijna vergeten maar hier is de gevraagde foto :D
Afbeelding
Afbeelding

Edit: maroccan blue, ice blue, parisian blue, sapphire en steelblue

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 11:23

Alles staat mooi Anouk! Helemaal in de sneeuw steekt het mooi af <3

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 11:25

Hoe reageren ze bij jullie op stal op al jullie aankopen? Ik ben bij mij op stal de enige met deze tic (1 meisje begint nu ook) en nu is mijn collectie niet eens zo bizar groot, zeker in vergelijking met sommigen hier (ik noem geen namen :D ) maar mijn paard wordt bestempeld als het meest verwende kreng van stal _O- en sommigen vinden het zelfs een beetje belachelijk.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 11:27

anoukwendy schreef:
Was het alweer bijna vergeten maar hier is de gevraagde foto :D
[ [url=m/v8RTBS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Mh2SG0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Edit: maroccan blue, ice blue, parisian blue, sapphire en steelblue

Is dat een speciale editie van de Steel Blue? Die van mij heeft geen parels. Vind hem zo ook mooi hoor, ben gewoon even benieuwd :)

Iriscope

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 11:31

Das de ice blue!

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 11:36

Devic schreef:
Hoe reageren ze bij jullie op stal op al jullie aankopen? Ik ben bij mij op stal de enige met deze tic (1 meisje begint nu ook) en nu is mijn collectie niet eens zo bizar groot, zeker in vergelijking met sommigen hier (ik noem geen namen :D ) maar mijn paard wordt bestempeld als het meest verwende kreng van stal _O- en sommigen vinden het zelfs een beetje belachelijk.

Haha dat herken ik ook! Vele mensen die me gek aankijken met mijn collectie! Genoeg die het niet snappen. Heb ook stalgenootje gezien die dan zo iets hadden van wauw mooi dekje, kopen er ook een maar dan ligt hij zo maar ergens op stal rondgeslingerd, zadelvlekken overal! := Ik ga er toch iets voorzichtiger mee om, gezien de prijs maar ook om ze gewoon langer mooi te houden.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 11:36

Devic schreef:

Ik heb ze thuis staan, dus hier gelukkig geen last van. En mijn zusje leent soms mijn dekjes, dus die hoor je niet zeuren. :+

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 11:50

Nou inderdaad lotte_wessel, ik zie sommigen doorrijden met een dekje wat bijna vanzelf recht kan staan. Ongeacht het merk of de prijs: ik vind het niet kunnen.
Ik had pas ook 3 Anky dekjes verkocht aan een stalgenoot, want die gebruikte ik sinds de ontdekking van ES/PS niet meer. En een zweetdeken. Als ik nu zie hoe ze er uit zien breekt mn hart :(

Maar honderden euro’s uitgeven aan dekjes, terwijl je ook goedkopere kan kopen snappen sommigen echt niet :+

ricojoreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 11:56

Roulette_ schreef:
Stal_Fiore schreef:
VIP Ster = vanaf 350 euro
VIP Elite = vanaf 900 euro
VIP Preferent = vanaf 1500 euro

Klopt dit nog steeds? Zou dan inmiddels al even VIP Elite moeten zijn, maar mijn account staat nog steeds op VIP ster

Ik ben wel erg benieuwd wat de voordelen van elite zijn, dus als je ze wil delen graag :D

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 12:03

Wat staat er mooi op een witte ? Als hij dinsdag goed wordt gekeurd dan komt hij deze kant op ! :-D

Ik heb al de PS Moss, PS Emerald, PS black mamba, ES crystal Grey, bordeux , royal blue, Emerald , Brown en ik vergeet vast nog wat.
Laatst bijgewerkt door Matheno op 31-01-21 12:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 12:04

Devic schreef:
Nou inderdaad lotte_wessel, ik zie sommigen doorrijden met een dekje wat bijna vanzelf recht kan staan. Ongeacht het merk of de prijs: ik vind het niet kunnen.
Ik had pas ook 3 Anky dekjes verkocht aan een stalgenoot, want die gebruikte ik sinds de ontdekking van ES/PS niet meer. En een zweetdeken. Als ik nu zie hoe ze er uit zien breekt mn hart :(

Maar honderden euro’s uitgeven aan dekjes, terwijl je ook goedkopere kan kopen snappen sommigen echt niet :+

Ja precies dit dus! Misschien ben ik te voorzichtig wat dat betreft, maar heb hetzelfde - vind het zo zonde als ze maar beetje rond slingeren op stal, op de grond liggen, paarden de dekjes in de mond nemen/ erop staan, blijven gebruiken met mega vlekken en zweet plekken. Normaal, op 2 dekjes na, koop ik ze eigenlijk alleen met korting. Maar hoe dan ook zijn het toch dure dekjes dus dan ga ik er graag voorzichtig mee om.

Ah ik moet ruitergoed ook maar eens mailen. Denk dat ik toch ook wel VIP status heb nu. Dit is gewoon totaal dat je hebt uit gegeven toch? Of is dit jaarlijkse uitgave bij hun?

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 12:11

Matheno schreef:
Wat staat er mooi op een witte ? Als hij dinsdag goed wordt gekeurd dan komt hij deze kant op ! :-D

Ik heb al de PS Moss, PS Emerald, PS black mamba, ES crystal Grey, bordeux , royal blue, Emerald , Brown en ik vergeet vast nog wat.

Ik ga voor je duimen!!!

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 12:15

Matheno schreef:

Er is maar weinig wat ik niet mooi vind op een schimmel maar ik zou Brick Orange en Maroccan Blue of PS Neptune aan de collectie toevoegen. En de nieuwe parissian blue. En....en....en...

Je gaat nog veel keuzestress krijgen, haha! We duimen voor je!

Mylene_vw

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 12:20

Devic schreef:

Dit is bij mij precies hetzelfde! Maar volgens mij ook een soort jaloezie af en toe. Ach ik krijg er ook complimenten over en vind het zelf heel mooi staan! <3

Super spannend! Ik ga duimen, hij wordt vast goedgekeurd! Op een schimmel staat alles toch wel leuk? Brick orange of morrocan blue zouden denk ik er echt uit springen

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 12:22

Ja de felle kleurtjes misschien.. die vind ik bij mijn bruine normaal niet zo mooi staan.

Vind het ook echt spannend! Het is een Spaanse, totaal geen ervaring mee, maar het klikte meteen. Altijd alleen KWPN gehad.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 12:32

O spannend Matheo!

Ik zat net bij ruitergoed te tellen, zit op 876 euro. Dus bijna elite. *\o/*

rowan17

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 13:17

Hallo allen :wave:

Een stille meelezer komt zich bij deze even voorstellen. Ik ben Rowan en sinds ongeveer eind vorig jaar verslaafd geraakt aan ES dekjes :')
Wat een collecties hebben sommige van jullie :~ :wow:
Ik heb er nu als ik goed geteld heb 9 en hoop binnenkort wat fotos te paard te laten maken.
Bij deze alvast een foto van mijn maatje Flynn (Johnson x Samber uit 2010) met de ES Golden Brown.
Afbeelding

IvankBacardi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 13:27

Farjen schreef:
IvanBacardi, die olive had ik niet mogen zien <3 Ik wil mijn olive eigenlijk ruilen voor een PS Moss dekje maar nu ben ik weer verliefd :D

Goed dat jullie het zeggen van ruitergoed, ik ben al een tijdje VIP maar niet eerder doorgegeven :=

Hoe werkt dat nu met de VIP van hypostase? De ESVIP doet niets meer?

En zoveel mooie dekjes dat er voorbij komen <3
De Silver cloud vind ik prachtig, maar ik heb al 4 grijze dekjes :+

Haha nee niet doen! Ik vind de olive ook echt prachtig!

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 13:47

Welkom Rowan!

Leuk paard! Ben benieuwd naar jouw collectie. De Golden Brown staat goed! Zadel lijkt wel iets achterover te liggen?

Mijn paard met de Winter Rose
Afbeelding

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 13:55

Devic schreef:

Krijg met enige regelmaat complimenten dat mijn dekjes zo leuk zijn, zie er ook steeds meer bij ons op stal verschijnen. In onze stalgang wordt ik een beetje uitgelachen omdat ik van bijna alles ook een setje heb, maar ook dat is leuk bedoeld. Soms roept er iemand dat die merken zo duur zijn, maar bijna zonder uitzondering hebben die mensen een heel stuk meer dekjes dan ik, dus uiteindelijk zijn zij duurder uit ;)
Ach, kan er wel om lachen.

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 13:58

Mijn instructrice is eigenlijk de enige die mn dekjes ziet aangezien mn paarden thuis staan. Mn andere goeie vriendin is dierenarts en geeft me vaak gratis advies. Die grapte laatst dat ik haar wel in dekjes mag betalen.
Instructrice is ook een vriendin en die rolt af en toe met haar ogen, zoals toen ik laatst 4 dagen op wedstrijd was waarvan ik maar 1 dag proefje moest rijden en ik voor elke dag trainen een ander setje mee had :P

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-21 14:01

Devic ik heb ze thuis en ergens waar niemand anders is dus niemand zegt er iets van :D

Texas das idd de ice blue, heb de namen niet op volgorde gezet. Alleen als iemand in het topic zoekt het wel kan terugvinden

Spannend matheno!! Ik duim voor je! Dan verwachten we wel foto’s he :=

Welkom rowan! Leuk paard

Oh die staat goed op je bonte <3

Okee kleintje heeft vandaag de rosie opgehad, denk dat een cob dekje geen overbodige luxe is :)) heb dus ook maar gelijk een pistage in cob gekocht, heb ik hem toch nog _O- voor 30€ wilde ik die wel

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Vandaag ook voor het eerst gedraafd met haar <3 echt zo super braaf! Heb thuis geen bak of hulp ofzo dus alles zelf op het veld naast het land :D

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 14:04

WAUW Toffe foto die laatste! *\o/*

Mijn prinses nu in het sjiek!
Met de Deep Saphire van PS
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 14:05

Staat goed die Rosie, gave actie foto ook!
Mijn dekjes zijn ook wat ruim op de stippel en zeker op de Arabier, maar vind het ook zo wat om alles dubbel te moeten kopen :P Heb voor wedstrijd wel een cob Prosecco voor ze.

Mijn merrie is bijna zover dat ik er op ga zitten! We hebben nu 2 weken af en toe gehangen en dat ging goed. Wilde er de laatste keer eigenlijk op hangen en dan in stap, maar toen liep ze niet helemaal rad. Misschien morgen dus doen!

Mn donkerbruine gaat ook weer beter en had beloofd dat hij een Faded Fuchsia zou krijgen als ie weer goed was. Iemand die die nog met korting weet toevallig?

Die Deep Saphire hierboven staat zo sjiek zeg! Knappe merrie ook!