Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Fortitude schreef:Dank voor de reactie Buitenzinnig, ben altijd ontzettend blij met jouw hulp en advies!
Ik ben er denk ik wel uit: ik heb nog steeds zo veel spijt van de verkoop van de Roma, dat ik denk ik toch een nieuwe Roma ga bestellen. Wordt dan waarschijnlijk wel weer ongeveer wat ik had (deze, alleen later Italy kussens genomen), want dat was gewoon top Misschien alleen de wrongen dan ook in leer ipv Lorica, dan vallen ze denk ik wat minder op. Nog even doortwijfelen of ik niet iets 'geks' wil, en dan ga ik denk ik maar gewoon bestellen
Wordt een mooie toevoeging tussen de Signum en Frank Baines
Wouter99 schreef:Wij zijn eruit! Ik heb een FRA bbp ‘Nestor’ gekocht, er komt ook nog een pad met inlage onder. Heb vanavond gepast, zover dat mogelijk is zonder onderpad en singel, maar qua lengte en omvang past het goed!
De volgende uitdaging is om een natuur kleur Western singel te vinden van max 45 cm! Het liefst anatomisch gevormd en met schapenwol onderkant. Wie heeft daar een tip/merk voor? Zie er genoeg maar meestal va 60 cm...
Buitenzinnig schreef:Wouter99 schreef:Wij zijn eruit! Ik heb een FRA bbp ‘Nestor’ gekocht, er komt ook nog een pad met inlage onder. Heb vanavond gepast, zover dat mogelijk is zonder onderpad en singel, maar qua lengte en omvang past het goed!
De volgende uitdaging is om een natuur kleur Western singel te vinden van max 45 cm! Het liefst anatomisch gevormd en met schapenwol onderkant. Wie heeft daar een tip/merk voor? Zie er genoeg maar meestal va 60 cm...
Kan wel 1 van 20" (50 cm) regelen;
https://www.onlineshop-engel.de/Engel-R ... rt-Western
Kost €74,90
Petrichor schreef:Ik heb vandaag even lopen klooien met mijn zadel. Is de drukverdeling goed zo of niet? Vind dat een lastig iets.
(Foto's)
pmarena schreef:Het lijkt me dat ze bij alle singels gewoon de effectieve lengte meten, dus inclusief de gespen zeg maar want dat is de werkende lengte. De flapjes onder de gespen (die het paard tegen de gespen beschermen) kunnen er wel nog bij komen natuurlijk