Hypostore heeft stapelkorting, dus een dekje met een paar kleine (goedkope) items en je hebt 25% korting. Ik kan maar moeilijk kiezen!
Jenara
Geplaatst: 14-02-20 13:14
witroosje schreef:
Zorro_ schreef:
Ik weet nog steeds niet welke kleur ik zal gaan kopen... Zwart paard helaas, dus alles staat goed!
Bordeaux
Daar is momenteel korting op bij ES Ik moet me vreselijk inhouden, die wil ik wel echt nog heel graag, maar momenteel echt even te veel andere kosten :'(
Ik vind 70 euro veel te veel voor een 2e hands dekje. In de aanbieding met 25% wat regelmatig is zijn ze 65 euro. Dan vind ik 50 euro een mooi prijsje!
hoi allemaal! welke kleur zouden jullie aanraden voor een lichtbruin paard? zijn de dekjes van beide merken trouwens van goede kwaliteit? want ze zijn best duur en anders is het zonde van het geld, haha.
xAnthea
Geplaatst: 15-02-20 12:34
k_m schreef:
De lussen zijn er wel af zie ik, dat vind ik zelf wel jammer. Blijven ze goed liggen?
Ik kan de lussen niet vast maken omdat ik een correctie pad onder mijn zadel heb, dekje schuift wel maar doordat ik mijn singellussen wel door dat dingetje onderaan het dekje doe, kruipt het niet volledig weg onder mijn zadel
miicchhellee
Geplaatst: 15-02-20 12:53
k_m schreef:
De lussen zijn er wel af zie ik, dat vind ik zelf wel jammer. Blijven ze goed liggen?
Ik heb nooit last van schuiven, ik heb een monoblad zadel en kan ze dus ook niet aan de voorkant vastmaken.
Hij is verkocht ondertussen dus mijn geld blijft lekker in mn portefeuille haha Zet ze er wel nog zo een oranje op, die is volgens mij ook mooi bij mijn paard.
Ik heb een 'simpele' bruine, vind dat heel lastig wat daar mooi op is. Niks springt er echt uit vind ik, behalve blauw of rood..
Ja hier heeft ie een oranje op en is wel mooi eigenlijk! Maar ik zou niks meer mogen kopen in principe Heb nog wel een eskadron set liggen misschien kan ik die verkopen...