Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Renee_S schreef:https://ruitersportbenjamins.nl/strijkl ... r-pro.html
Ik ben erg tevreden over deze. Er komt natuurlijk wel eens wat zand onder, maar nooit veel. (Meestal vrijwel niets) en doordat het niet helemaal af sluit wordt het been niet zo warm, maar ze zijn wel stevig/breed genoeg dat ze niet gaan draaien.
Jotoma schreef:[ [url=m/NKxQjA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb deze uiteindelijk besteld uit Engeland ter vervanging van de le mieux pro mesh. Het enige wat ik daaraan miste was verharding en ik vond het toch lastig schoonmaken met het natte weer.
Bovenstaande waren in t wit in de aanbieding, maar stiekem vind ik dat ook mooier. Hopelijk zijn ze een beetje goed schoon te houden
Materiaal voelt heel fijn, enige jammere is dat ik vd foto de indruk dat de peesbeschermers harder waren ter berscherming van aantikken. De strijklappen hebben die verharding wel. Ga ze morgen even passen!
Jotoma schreef:http://www.hopevalleysaddlery.co.uk/equ ... boots.html
Ook leuk om voor andere dingen in de sale te kijken![]()
Hun assortiment is uitgebreider dan ej of divoza en ik heb er nog een mooie Kingsland softshell jas bij gekocht.
Ik had dinsdag besteld, woensdag verzonden en vrijdag in huis. Ze versturen met dpd en die smst in welk uur ze langs komen.
Betalen doe ik altijd via paypall.
Ik had de le mieux pro mesh hier ook vandaan een jaar geleden
Zinzi_jewel schreef:Heb die Amra beschermers gehaald bij epple drek
Zien er prima uit
Of ze ademend zijn ben ik nog niet over uit
En de delen waar ze kunnen strijken zijn van een ruwer materiaal . Lijkt wel klittenband spul .
Moet nu wel eea in verkoop gaan gooien
Heb kratje vol ongebruikt liggen
BOT 3 in 1
Equi fit
Prestige set
Veredus Piaffe 3 in 1
Eskadron memo set
En nog gewone set BR Jos Lansink kap en lap
Haha hoezo veel
Jotoma schreef:Bedoel je mij met de laatste vraag?
Zo ja, nog niet. Mijn paard staat met blessure dus de enige beenbecherming die hij nu draagt is van BOT. Ik verwacht t ook niet op korte termijn de beschermers te kunnen gebruiken, dus heb ze nog even in zn kist gelegd
Je kan ze maar in 1 maar bestellen, maar van wat ik kon zien denk ik dat t prima gaat passen, mede omdat hij juist altijd tussen cob/full in zit.
Maar mocht je ze graag aan willen zien, dan wil ik ze best passen en een foto maken