Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sylva schreef:Ik schrok me ook een hoedje! Kwam doordat het zonder teugels was. Dus incl teugels heb ik er 216 euro voor betaald.Jullie vinden dit dus ook raar... De Competition is in de winkel weer goedkoper. Ik weet niet of er nieuwe prijzen gehanteerd worden sinds januari? Alle dekens zijn ook een 10tje duurder daar. Ze had de folder erbij tijdens het bestellen, de directe van Horseware.com. Er zitten 3 bitclips bij, de stukjes voor het bit en een gedeelte voor het bitloos rijden. De kaakgekruiste riemen en de band voor onder de kin voor de inwerking van het bitloos ook. Daarnaast heb ik geen langwerpige tas, maar een oud model dekentas en een verfrommeld boekje, in het Engels. Geen cdtje. Dat las ik ook al op Horseware. Het is idd echt de Multi, met het ringetje op de neus en de donkerbruine kleur, ipv de lichtere bruin. Had me ook goed in dit hoofdstel verdiept en vind daarom bepaalde dingen wat raar. Ik denk dat ik er van de week maar mee terug ga en een uitleg wil van de winkel waar ik hem gekocht heb. Er zouden een hele serie hoofdstellen eind maart komen, dus wellicht kan ik een andere uitzoeken.