scapa pistache + peesbeschermers harry's horse cellery green :
mirtedl
Geplaatst: 19-05-13 21:27
Edit : Eerste paar zinnen vergeten Telt een nieuwe pony ook??
Ze is niet van mij hoor van mn zus en mn nichtje. Maar ik mag dr verzorgen Ik weet dat ik voor het mooie te lang ben maar gelukkig niet te zwaar (lees 50 kilo) Bij een nieuwe pony zit ook het nodige nieuwe harnachement - wintec dressuurzadeltje - brons sjabrak - peesbeschermers - paar dekens - halster met bont - hoofdstel met lak neusriem - longeersingel/ pessoateugel
daar gaat ze vast ook nog wel een keer mee op de foto!
maar het gaat vooral om de pony! Ze heet trouwens Marcha la Vie ( schijnt frans te zijn voor marcheren door het leven hahaha )
T is een c pony en de foto is niet zo gunstig gemaakt waardoor ik nog langer lijk maarja ik rij er laaaang niet elke dag op plus dat de zadelmaker komt kijken en checkt haar rug plus dat ik (niet banketstaaf bof aanvallend bedoeld) wakker lig van het feit of jullie me te groot vinden ja of nee
oh sorry, zo ziet het eruit als een welsh A. Zal vast aan je benen liggen.
renskesanne
Geplaatst: 20-05-13 19:10
vandaag bij de eplejeck geweest nieuwe laarzen en het dekje brighton in het rood gekocht sorry voor de slechte kwaliteit van de foto is met een blackberry gemaakt
de eigenaresse van me verzorgpony die vond ze er ook heel erg goed uitzien en zelfs beter kwa soepleheid dan haar laarzen (zij heeft petrie's van rond de 400)