Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sevke schreef:candalisa rijd jij klassiek? Ik dacht dat jij western reed?
candalisa schreef:sevke schreef:candalisa rijd jij klassiek? Ik dacht dat jij western reed?
Who me?haha ik heb altijd beide gereden met sal ben ik toen overgestapt omdat ze zo pleasure gedrild was en ik eigenlijk graag op stal een onderlinge dressuur proef mee reed. Ik heb toevallig mijn western zadel vandaag even weg gebracht door gebrek aan kast ruimte en ik vind het contact met sydney beter onder mijn dressuur zadel dus we gaan even op de andere toer.
Wat een krem is het om bijpassende shirts of vesten te vinden bij de es dekjes die niet van de collectie zelf zijn. Ik heb niks bij de olivine of de amazonite kunnen vinden.
candalisa schreef:sevke schreef:candalisa rijd jij klassiek? Ik dacht dat jij western reed?
Who me?haha ik heb altijd beide gereden met sal ben ik toen overgestapt omdat ze zo pleasure gedrild was en ik eigenlijk graag op stal een onderlinge dressuur proef mee reed. Ik heb toevallig mijn western zadel vandaag even weg gebracht door gebrek aan kast ruimte en ik vind het contact met sydney beter onder mijn dressuur zadel dus we gaan even op de andere toer.
Wat een krem is het om bijpassende shirts of vesten te vinden bij de es dekjes die niet van de collectie zelf zijn. Ik heb niks bij de olivine of de amazonite kunnen vinden.
Marieke1495 schreef:Bij kramer waren voor beide bijpassende shirts. Zou je in het andere topic even tussen mijn berichten moeten kijken voor de namen van de kleuren bij kramer. Ik weet ze zo niet meer. Misschien heeft kramer ze nog
urosa schreef:candalisa schreef:
https://www.divoza.com/nl/mondoni-activ ... longsleeve
Deze past in petrol bij de amazonite!
[ [url=m/Wcrlli.jpg]Afbeelding[/url] ]
Racheltjee schreef:Ik ga het hier toch vragen!![]()
Ik was heeeel blij toen ik las forrest green.. maar ik dacht dat die van ES terug kwam!![]()
En deze komt vast niet opnieuw uit??
[ [url=m/V8zqji.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dus heeft of weet iemand die deze te koop heeft ik hou me heel erg aanbevolen!!
Milagrito schreef:Racheltjee schreef:Ik ga het hier toch vragen!![]()
Ik was heeeel blij toen ik las forrest green.. maar ik dacht dat die van ES terug kwam!![]()
Nou, ik heb gehoord dat Forest Green dit jaar waarschijnlijk opnieuw wordt uitgebracht door ES.
Racheltjee schreef:Ik ga het hier toch vragen!![]()