Fortitude schreef:Jammer dat je 'm niet meer hebt, maar begrijpelijk
Ik vind de ME Schooler ook wel interessant, alleen in je berichten hier vond ik terug dat deze voor maat 36 geschikt is, op de site staat 38. Pas ik daar met 38 in? of is dat echt een kwestie van proberen? (dacht ik vraag het maar, als het bij voorbaat al kansloos is dan ga ik mijn kont niet in dat zadel proberen te proppen )
Het is een zadel voor erbij overigens, voornamelijk voor het paard van mijn vriend. Die heeft een heel mooi maatwerk Frank Baines zadel waar ik dus absoluut niet fijn in kan zitten Maar ik rijd dat paard dus niet standaard iedere week. Paard heeft wel een redelijke schoft, dus misschien is de ME met kopijzer dan juist wel weer een fijne optie. Als mijn kont erin past
Hoe valt de Spaanse Hidalgo eigenlijk tenopzichte van de Venice spezial? Ik zit me namelijk net te bedenken dat ik die toen via jou te testen heb gehad, maar die raakte echt wel de schoft van dat paard. Destijds met mijn Ghost Roma met nieuwe kussens ging het overigens wel goed. If all else fails ga ik denk ik gewoon een Ghostje terug kopen, baal echt nog steeds dat ik die heb verkocht heel eerlijk gezegd.
De ME schooler is echt voor 36-38, ik zou dan eerder voor 36 kiezen.. Daarnaast zijn de kussens ook niet heel dik, als destijds de Venice op de schoft kwam dan gaat het niet werken met deze. Daarnaast zou ik dan eerder voor een Valencia kiezen dan de ME schooler (kwaliteit etc).
Ik vind het lastig te zeggen hoe dat valt, de Valencia tov de Venice. De ruiter zit er anders in, de vorm van de kussens is anders etc. Er is natuurlijk ook nog de optie om dikkere kussens te doen of wigjes, of zoals Daphneeej aangeeft, een keer met haar afspreken!