Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jotoma schreef:Met de stealth waren de ervaringen hier niet zo goed toch? Werd wel warm en ging schuiven meen ik?
Jotoma schreef:Iemand bekend met de MAJYK EQUIPE BOYD MARTIN ELITE XC BOOTS?
http://www.hopevalleysaddlery.co.uk/maj ... boots.html
MariekeS_ schreef:Ir1ne schreef:Ik had de Anky springschoenen gekocht, twijfelde over de maat en maat L leek goed te zijn.... maar ze zijn net even te langkrullen in het zand wat op.
Als er iemand hier nog belang heeft bij een paar anky technical matt springschoenen in maat L? zijn 1 keer gebruikt, ik kan ze wassen en schoonmaken... wel hele fijne pasvorm!
Zo, toevallig! Ik heb ze gisteren besteld en krijg ze vandaag binnen..als ik dat had geweten
Ben benieuwd of ze die van mij passen dan...
Datjaa schreef:Capriootje schreef:Ik heb die nieuwe, Derby oid heten ze. Vind ze erg fijn voor de prijsNiet te vergelijken met m'n Veredus carbon gel vento maar zit dan ook €120,- prijsverschil in
Zien er fijn uit! Zijn ze ook daadwerkelijk beter ademend dan de teknique's?
Capriootje schreef:Plutolover; loop daar ook weleens tegenaan ja, heel jammer.. Als het niet in assortiment zit kan het niet retour, zie je echt steeds vaker voor m'n gevoel. Kan je geen andere shop vinden die beide maten heeft? Welke beschermers gaat het om?
Jasmijn1989 schreef:Ik kom hier even binnen vallen. Ik vind het nogal wat om het hele topic door te lezen![]()
Ik ben opzoek naar 3 in 1 beschermers voor dresuur, die de benen zo min mogelijk opwarmen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!