De ultieme peesbeschermers?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Capriootje

Re: De ultieme peesbeschermers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 13:35

Ik heb nog even gemaild, en direct reactie. Kreeg deze foto;

Afbeelding

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 13:51

Jotoma schreef:
Met de stealth waren de ervaringen hier niet zo goed toch? Werd wel warm en ging schuiven meen ik?

Je verwijst naar mijn opmerkingen denk ik. Ik ben volgens mij de enige die ze nu heeft. Mij bevallen ze juist wel goed. Maar ze zijn uiteraard warmer dan half open beschermers. Ik verwacht er dan ook mee bescherming van dan van een andere beschermer. Bij lichter werk draagt mijn paard ook een lichtere beschermer.
Ze draaiden in het begin bij mijn paard met fijn beenwerk en niet bij mijn paard met grover beenwerk. Nu lijk ik de oplossing in de afstelling gevonden te hebben en bleven ze de laatste keer wel zitten.

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 14:17

Thnx polo! Welke gebruik jij met lichter werk?

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 14:21

trizone open fronted boots

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 14:22

Ik heb voor thuis dressuur/longeren etc. dus de husk pijpenkousen. Erg blij mee :j Model zoals de 1e op de foto maar dan bruine randjes.

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 15:10

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 15:12

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 15:15

Goh, zonde zeg. Zag in je advertentie dat zowel L als M te groot zijn? Vallen ze dan zo bizar groot?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 15:47

Jotoma schreef:
Goh, zonde zeg. Zag in je advertentie dat zowel L als M te groot zijn? Vallen ze dan zo bizar groot?

Ik heb een paard met bijzonder fijn beenwerk. Ze heeft nu equick crossbeschermers maat S. M was daarvan ook tegroot

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 00:11

Capriootje schreef:
Ik heb die nieuwe, Derby oid heten ze. Vind ze erg fijn voor de prijs :j Niet te vergelijken met m'n Veredus carbon gel vento maar zit dan ook €120,- prijsverschil in :=

Zien er fijn uit! Zijn ze ook daadwerkelijk beter ademend dan de teknique's?

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 09:09

MariekeS_ schreef:
Ir1ne schreef:
Ik had de Anky springschoenen gekocht, twijfelde over de maat en maat L leek goed te zijn.... maar ze zijn net even te lang :( krullen in het zand wat op.
Als er iemand hier nog belang heeft bij een paar anky technical matt springschoenen in maat L? zijn 1 keer gebruikt, ik kan ze wassen en schoonmaken... wel hele fijne pasvorm!

Zo, toevallig! Ik heb ze gisteren besteld en krijg ze vandaag binnen..als ik dat had geweten _O-
Ben benieuwd of ze die van mij passen dan...

Ik had ff gemist dat de 'Matt' ook vol met glinstertjes zit :')
Ze passen gelukkig mooi dus ze mogen blijven. Heeft ie alleen wel wat bling aan z'n pootjes :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 09:17

Pas er wel mee op! Ik las dat je paard ook gevoelige benen heeft? Santor kreeg er allemaal wondjes van -O-

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 09:24

ik ben nog steeds opzoek na goede beschermers met stevige kap.. kom er maar niet uit. durf het niet via ineternet te bestellen dit omdat ik niet goed weet welke maat ik moet hebben.

tuurlijk kan altijd terug sturen en andere maat nemen, maar dat vind ik zo gedoe. De beschermers die ik dan op t oog heb zijn dan in de ruitershops alleen in Full. En als ik ze in maat kleiner wil bestellen kunnen ze niet terug omdat t niet in hun asortiement past... echt sommige ruitershops hebben geen service...

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 09:50

Datjaa schreef:
Capriootje schreef:
Ik heb die nieuwe, Derby oid heten ze. Vind ze erg fijn voor de prijs :j Niet te vergelijken met m'n Veredus carbon gel vento maar zit dan ook €120,- prijsverschil in :=

Zien er fijn uit! Zijn ze ook daadwerkelijk beter ademend dan de teknique's?

Geen idee want ik heb de Teknique beschermers niet..

Plutolover; loop daar ook weleens tegenaan ja, heel jammer.. Als het niet in assortiment zit kan het niet retour, zie je echt steeds vaker voor m'n gevoel. Kan je geen andere shop vinden die beide maten heeft? Welke beschermers gaat het om?

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 11:06

Capriootje schreef:
Plutolover; loop daar ook weleens tegenaan ja, heel jammer.. Als het niet in assortiment zit kan het niet retour, zie je echt steeds vaker voor m'n gevoel. Kan je geen andere shop vinden die beide maten heeft? Welke beschermers gaat het om?

tja hoe hete dat merk ook al weer... ga ff googlen. We hebben maar 2 goede ruitershop in de buurt de EJ en De ruitershop harmelen. Valt mij ind op dat ze voor ponys maar minder goede producten hebben. Ik snap het wel er is daar natuurlijk minder vraag na.

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 15:37

Yvank_ schreef:
Pas er wel mee op! Ik las dat je paard ook gevoelige benen heeft? Santor kreeg er allemaal wondjes van -O-

Hmm apart, ik merk het wel. Tot nu toe heeft hij in ieder geval nog nooit problemen gehad met springschoenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 16:57

Ooh dat scheelt :) ! Ik denk dat het bij mij vooral in combi was met vieze bak.. Wij hebben nog geen binnenbak dus ook in de modder moeten we gewoon buiten :))

AllEventing

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 22:03

@plutolover, ik weet niet of wij je kunnen helpen maar wij hebben ook beenbescherming voor pony's op voorraad en bij ons mag je alles retourneren :)

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 22:20

AllEventing schreef:
@plutolover, ik weet niet of wij je kunnen helpen maar wij hebben ook beenbescherming voor pony's op voorraad en bij ons mag je alles retourneren :)

Aah fijn eh waar kan ik kijken wat je hebt?

In je link?

AllEventing

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 22:25

Klopt, wanneer je op de link klikt kom je op onze website terecht :)

Jasmijn1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 09:18

Ik kom hier even binnen vallen. Ik vind het nogal wat om het hele topic door te lezen :=
Ik ben opzoek naar 3 in 1 beschermers voor dresuur, die de benen zo min mogelijk opwarmen.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 09:58

Jasmijn1989 schreef:
Ik kom hier even binnen vallen. Ik vind het nogal wat om het hele topic door te lezen :=
Ik ben opzoek naar 3 in 1 beschermers voor dresuur, die de benen zo min mogelijk opwarmen.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Husk

De enige beschermers waar de benen echt droog onder blijven is mijn ervaring

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 11:30

Ik vind zelf de Veredus piaffes onwijs fijn. Heb zelf een paard die heel snel schuurplekken krijgt en van deze krijgt hij dat niet.

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 06:19

Ik hou toch van meer bescherming en blijf echt bij de Dalmar cross beschermers voor de voorbenen. Blijven top zitten, nooit warm (!) en gaan inmiddels 6 jaar mee terwijl ik er echt alles mee doe en ze eraf worden getrokken in de paddock etc.

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 15:24

Weten jullie welke kogelbeschermers vrij blijven van zand? Heb nu Eskadron kogelbeschermers en die mesh boots van back on track, maar er komt na het rijden een lading zand onder vandaan helaas..