Mijn volgende laarzen zijn af

Hier het eindresultaat!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Naaoommii schreef:LadyKim Dat is echt een kei gave set geworden zeg![]()
Ik wil ook graag mijn laarzen in de kleur cognac hebben. Aangezien nieuwe laarzen in mijn maat in die kleur rete duur zijn. Weet toevallig iemand een winkel(Regio Drenthe/Groningen) waar je ze kan kopen? Of zou dat zo bij een schoenmaker te verkrijgen zijn? Ik ben namelijk niet van het bestellen
annelinnie schreef:Oeh gave set hierboven! Mooi subtiel!
Mijn volgende laarzen zijn af. Lipica lijkt nog echt een flinke coating erop te hebben, heeeeel goed schuren dus!
Hier het eindresultaat! [ [url=m/PyKES9.jpg]Afbeelding[/url] ]
chimello schreef:Waar is de frontriem vandaan die is mooi
LadyKim schreef:_helga_ schreef:Ik heb bijna vakantie dan wil ik mijn Petries gaan verven.
Krijg ze toch niet verkocht haha en heb 2 paar
Die moet je heeeel goed schoonmaken met aceton enz , dit omdat er een fabriekslaag op zit die er heel moeilijk afgaat .
Anders hecht de verf niet
LadyKim schreef:_helga_ schreef:Oke en met heeel fijn schuurpapier?
Ja ! Ik Dacht 100 grams ... Maar dat moet je maar even voelen ... Je moet zeg maar zo min mogelijk de korrels er in voelen
annelinnie schreef:Ben nu ook grover gaan schuren dan hiervoor, eerst grof (P225) en daarna heel grondig fijn (P400)
Ik wil wel erg graag met jullie iets bijzonders delen. Heb weer een paar oude petrie laarzen, duidelijk oud, er Was iets mis met de coating die los liet. Top! Kan niet beter natuurlijk, hoe meer eraf Is hoe minder ik hoef te schuren..
Toen ik ze thuis kreeg Was er gelijk duidelijk wat er Was, de toplaag is serieus geen leer, maar een laag ordinair plastic! Hoe heeft Petrie dat ooit aangedurfd zeg... [ [url=m/S3J0CJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hierboven een foto. Heb met een meisje deze coating eraf gehaald en dan houd je het ruwe leer over. Flink grof schuren maar nog beter fijn schuren om de vezels weer te sluiten. Veel werk!
Iemand nog een gave kleurcombinatie in gedachte?