Ik heb vandaag mijn zadel besteld! Tot die tijd rij ik nog met een leenzadel. Veel geld maar het zijn echt heerlijke zadels! Heb een icon coda besteld, geheel zwart, lange kniewrongen en het randje in zilver. Vond zilveren/witte stiksels ook wel mooi maar werd mij afgeraden omdat dat snel vies schijnt te worden.. Ook lak blijf ik erg leuk vinden, maar ben bang dat ik nu lak gaaf vind en over een tijdje niet meer en het is de bedoeling dat het zadel erg lang mee kan haha!
Heb als leenzadel ook een coda. Maar die is met korte wrongen en was ook nog maar paar maanden oud dus zou maar weinig van af gaan.. En vond de lange wrongen fijner dus toch gekozen om dan iets meer geld uit te geven en het wel naar mijn zin te hebben.
Maar als je er een tijd mee gereden en hebt en je wilt een nieuw zadel ivm nieuw paard of andere eisen nemen ze het niet terug.
Je vind ook nergens zadels van een paar jaar oud.
Maar ik weet wel van iemand die ingeruild heeft dat ze een extreem goede prijs teruggegeven. Zadel was 3 jaar oud en ze hoefde maar weinig verschil bij te leggen.
Maar nieuw paard wat zadel niet past denken ze wel met je mee eventueel inwisselen. Verder zijn er denk ik weinig customs ouder dan 3 jaar. En daarnaast ook zat tevreden mensen denk ik.
Anoniem
Geplaatst: 26-07-14 22:10
Ik ben blij!
Vandaag Marielle weer bij me geweest. (die heeft wat te stellen met me hihi, maar hopelijk zijn we er nu klaar mee)
Ze had de Icon Coda bij. Een bruine met lak en cognac accenten. Niet helemaal mijn zadel maar toen hij op Vos lag toch wel erg mooi.
Hij ligt top, hij zit lekker! We gaan hier dus lekker mee rijden en als we de komende weken tevreden blijven mag dit zadel blijven!
Voor zover vanaf een foto te beoordelen lijkt hij inderdaad heel mooi te liggen. Ik duim voor je dat dit zadel is waar jullie blij van worden. Scheelt lang wachten en weet je wat je hebt.
Hij ligt er top op. Hij is iets meer opgevuld omdat de zadelmaker vakantie heeft de komende 3 weken. Dit om het risico van te ver zakken zoveel mogelijk te beperken.
Heb straks echt fijn gereden. In de buitenbaan was hij nog wat moeilijk maar even later in binnenbaan top!