Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Priscilla_90 schreef:de breedte kan je allen bepalen Door tussenstuk bij ze voorbenen te meten
Janine1990 schreef:Priscilla_90 schreef:de breedte kan je allen bepalen Door tussenstuk bij ze voorbenen te meten
Klopt, maar doordat het om een Fries gaat, werd me meteen aangeraden om een normale uitvoering te doen. Ik moet nog even meten, ik vermoed dat hij wel 20+ is hoor, maar het is toch een Fries. Die hebben een wat grove boeg, waar de benen vaak behoorlijk in weg vallen.
Janine1990 schreef:Priscilla_90 schreef:de breedte kan je allen bepalen Door tussenstuk bij ze voorbenen te meten
Klopt, maar doordat het om een Fries gaat, werd me meteen aangeraden om een normale uitvoering te doen. Ik moet nog even meten, ik vermoed dat hij wel 20+ is hoor, maar het is toch een Fries. Die hebben een wat grove boeg, waar de benen vaak behoorlijk in weg vallen.
grauwman schreef:Kwa lengte zou ik niet meteen van het advies van divoza uit gaan. Ik heb van mijn kieffer singel een 65 en van de fairfax/ prolite zou ik dan een 60 nodig hebben anders komen de uiteinden over m'n zadeldek.
Malibu schreef:De ruimte waar je je vingers kan doen is juist gecreeerd omdat paarden vaak last hebben als de singel daar drukt, dus ja dat klopt...![]()
Even kijken wat het doet als je zadel ook aangepast is. Dan krijg je denk ik het beste beeld.