MssMaris schreef:Joenohoe, thanks for the foto's en info!!!
Graag gedaan
. De Barrydale in bruin maat 1 komt dinsdag richting moi, dus meer ervaringen volgen
. Heb vanmorgen weer even op mijn Heather Moffett gereden want ik wilde zeker weten dat ik de goede beslissing nam. En dit heb ik bedacht:
-de Heather Moffett zit heerlijk zacht, smal en je zit redelijk opgesloten. Let wel: voor mensen die boomzadels gewend zijn kan het nog breed zitten zijn. Met een Barefoot pad eronder blijft ook dit zadel liggen als een huis;
- ik zit heerlijk op het zadel en mijn achterste zegt dank u voor dit heerlijk zachte gevoel;
- het leer is echt prachtig en je kunt je beugelriemen onder het zadel hebben, dat zal ik wel missen;
- het zadel oogt echt als een gewoon dressuurzadel.
Maar: aan mijn paard kon ik gelijk merken dat de Barefoot er niet op lag. Ze was minder ruim in haar bewegingen en had meer moeite om na te geven en dus om haar lijf te gebruiken. Als je in de spiegel keek was haar lijf niet compact maar uit elkaar en ik kreeg haar ook niet goed bij elkaar. Het zadel past dus echt gewoon niet goed op mijn paard.
Dus: ik ben er nu echt van overtuigd dat ik de goede beslissing neem voor haar en voor mezelf, dat had ik echt even nodig, want de HM is een erg duur zadel en ook de beugelriemen en beugels waren erg duur en het zadel is nog in nieuwstaat... Ga hem straks te koop zetten en hij komt ook op de site van pmarena te koop (bedankt daarvoor !).
Ik op mijn HM.

Heather Moffett herself op mijn HM.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-11-11 11:18, in het totaal 2 keer bewerkt