Foto 1:

Foto 2:

Foto 3:

Foto 4:

Foto 5:

HM is Heather Moffet

Ik moet nu ècht mijn verdere stapeltje voor vandaag af gaan werken , dus ik ben weg , fijne avond allemaal
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
daar vind je veel informatie.

Welk zadel had je ook alweer ?

Kan het ook zonder, en tot hoe hoog ongeveer? Ik zat zelf te denken aan rond de 50 cm en niet hoger, ook aangezien ik overal lees dat het moeilijk is met een boomloos zadel

Puchje schreef:Ik ben erg enthousiast over die Barrydale!
Joenohoe heeft hetzelfde postuur als ik, zo te zien past dat prima!
en aangezien degene die mij aanviel ook een ban heeft gehad, heb ik maar besloten toch op Bokt te blijven. En de raad van pmarena op te volgen en je niet te mengen in zaken die je echt heel na aan het hart liggen en waardoor je je heel boos kunt maken door de stompzinnigheid en hardleersheid van sommige mensen. Dusssssssssssssssssssss (en, bloos, soms is het heerlijk om je even echt boos te maken en das niet handig).
). Daarentegen weer een klein achterste. MssMaris schreef:Joenohoe, thanks for the foto's en info!!!
. De Barrydale in bruin maat 1 komt dinsdag richting moi, dus meer ervaringen volgen
. Heb vanmorgen weer even op mijn Heather Moffett gereden want ik wilde zeker weten dat ik de goede beslissing nam. En dit heb ik bedacht:
MssMaris schreef:Echt super dat je paardje zo reageert! Ik vind het jammer dat de maten van het zadel nog niet op de site staan. Wel ga ik straks even de pommelmaat meten.. Je hebt me besmet