Seven schreef:hierbij mn zadel ben blij
Kan ik me voorstellen, dat is wel echt een supergaaf zadel zeg!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Skipper schreef:Vergeet niet dat hier in het topic vooral de negatieve ervaringen worden besproken. Dat is met bijna elk product dat op internet wordt besproken.
Degene die tevreden zijn, die hebben weinig zin en / of behoefte om hier verder over te praten en hebben daardoor ook wat minder tekst dan de gemiddelde klager
querido schreef:Ik denk dat de spierwegval en het niet passen niet het probleem is van het wow zadel bij livvy, wat wel de een ontevreden en bozig gevoel geeft is denk ik dat er niet zoveel wow fitters zijn en dat je dus altijd veel geld kwijt bent aan het passen en aanpassen, zeker als zoals bij livvy blijjkt dat je dan alsnog een niet passend zadel hebt, dan ben je dus honderden euros lichter!. Ik vind Wow wel erg duur in zijn onderdelen en het verhaal dat Wow zo fijn is omdat het op ieder paard aan te passen is geeft een heel ander gevoel als je zoals in mijn geval eerst 123 euro aan passen kwijt bent (daar is op zich niets mis mee met dat tarief maar als je er dan achter komt dat je andere kussens moet hebben a 600 euro om vervolgens die weer met je zadel op je paard passend te krijgen a nog eens een 123 euro.. dat is dus ff snel 850 bovenop de kosten van het zadel bij aankoop!! Dan had ik toch liever een ander zadel gehad wat iets makkelijker te verkopen was zodat ik gewoon een nieuw meteen passend zsdel kon kopen. Mijn vorige kieffer was ik in een maand kwijt en kon gewoon een anders zadel kopen..
Over het Wow zadel zelf ben ik wel heel tevreden, de superzachte kussens die mooi aansluiten op de rug is echt geweldig om te zien en voelen..
zonnepitje schreef:Skipper schreef:Vergeet niet dat hier in het topic vooral de negatieve ervaringen worden besproken. Dat is met bijna elk product dat op internet wordt besproken.
Degene die tevreden zijn, die hebben weinig zin en / of behoefte om hier verder over te praten en hebben daardoor ook wat minder tekst dan de gemiddelde klager
Ik geloof best dat er heel veel mensen zijn die het wow zadel alleen maar WOW vinden. En die er vanaf komen met de normale kosten voor controle en af en toe een andere headplate. Ik zou er zelf ook graag zo eentje worden!
't is maar als het misgaat (wat je blijkbaar niet op voorhand kan weten aangezien de meeste onder jullie met zadelprobleem bij de passessie en de eerste weken erna geen problemen hadden), dan spreken we wel over héél veel geld.
De wisselstukken zijn inderdaad erg duur en de fitters die het komen aanmeten zijn ook best prijzig...
Citaat:zolang je zadel goed ligt en er geen problemen zijn is weinig reden tot "klagen", maar als je om de haverklap een fitter moet laten komen en dat kost je idd iedere keer voorrijkosten + onderdelen ben snel een zak geld armer.
Esther28 schreef:querido schreef:Ik denk dat de spierwegval en het niet passen niet het probleem is van het wow zadel bij livvy, wat wel de een ontevreden en bozig gevoel geeft is denk ik dat er niet zoveel wow fitters zijn en dat je dus altijd veel geld kwijt bent aan het passen en aanpassen, zeker als zoals bij livvy blijjkt dat je dan alsnog een niet passend zadel hebt, dan ben je dus honderden euros lichter!. Ik vind Wow wel erg duur in zijn onderdelen en het verhaal dat Wow zo fijn is omdat het op ieder paard aan te passen is geeft een heel ander gevoel als je zoals in mijn geval eerst 123 euro aan passen kwijt bent (daar is op zich niets mis mee met dat tarief maar als je er dan achter komt dat je andere kussens moet hebben a 600 euro om vervolgens die weer met je zadel op je paard passend te krijgen a nog eens een 123 euro.. dat is dus ff snel 850 bovenop de kosten van het zadel bij aankoop!! Dan had ik toch liever een ander zadel gehad wat iets makkelijker te verkopen was zodat ik gewoon een nieuw meteen passend zsdel kon kopen. Mijn vorige kieffer was ik in een maand kwijt en kon gewoon een anders zadel kopen..
Over het Wow zadel zelf ben ik wel heel tevreden, de superzachte kussens die mooi aansluiten op de rug is echt geweldig om te zien en voelen..
Ik geloof best dat er heel veel mensen zijn die het wow zadel alleen maar WOW vinden. En die er vanaf komen met de normale kosten voor controle en af en toe een andere headplate. Ik zou er zelf ook graag zo eentje worden!
't is maar als het misgaat (wat je blijkbaar niet op voorhand kan weten aangezien de meeste onder jullie met zadelprobleem bij de passessie en de eerste weken erna geen problemen hadden), dan spreken we wel over héél veel geld.
De wisselstukken zijn inderdaad erg duur en de fitters die het komen aanmeten zijn ook best prijzig...
En daar zit em nou idd denk ik het probleem dat er mensen afhaken/zadel weer verkopen/ontevredenheid...zolang je zadel goed ligt en er geen problemen zijn is weinig reden tot "klagen", maar als je om de haverklap een fitter moet laten komen en dat kost je idd iedere keer voorrijkosten + onderdelen ben snel een zak geld armer. Het concept is gewoon heel mooi mits het goed ligt/past en je er niet meer aan kwijt bent dan je zou zijn met het onderhoud/controle van een regulier wolzadel. En die indruk krijg ik niet van wat er hier te lezen valt. Overigens heb ik geen idee wat de kosten zijn voor de controle en aanpassing van een regulier wolzadel...
Juudt86 schreef:Het vervelende met deze luchtzadels is gewoon dat er maar een aantal mensen zijn die ze verkopen en ze passend kunnen maken...Daarnaast wil ik mijn zadel nu verkopen, geen hond die het wil hebben, terwijl het zadel er nog zeer goed uitziet. Ik ben helemaal klaar met wow en alles wat er maar mee te maken heeft, nieuw kussentje hier, beetje opvullen daar, nieuwe headplate er in...En waarvoor, mn zadel ligt gruwelijk scheef en achterover, fantastisch
. Het heeft me een vermogen gekost en of ik er tevreden mee ben, nee absoluut niet. Het idee is leuk, de uitvoering er van vind ik slecht.
querido schreef:Ik denk dat de spierwegval en het niet passen niet het probleem is van het wow zadel bij livvy, wat wel de een ontevreden en bozig gevoel geeft is denk ik dat er niet zoveel wow fitters zijn en dat je dus altijd veel geld kwijt bent aan het passen en aanpassen, zeker als zoals bij livvy blijjkt dat je dan alsnog een niet passend zadel hebt, dan ben je dus honderden euros lichter!
zonnepitje schreef:Skipper schreef:Vergeet niet dat hier in het topic vooral de negatieve ervaringen worden besproken. Dat is met bijna elk product dat op internet wordt besproken.
Precious20 schreef:Het enige nadeel van Wow is dat er zoveel verschillende mogelijkheden zijn om een zadel in elkaar te steken. Hoe je zadel uiteindelijk in elkaar gestoken wordt, hangt af van het inzicht van de fitter. Het is niet omdat fitter A een zadel zo in elkaar steekt en fitter B het anders zou doen, dat één van beide (of allebei) daarom onkundig zou zijn.
Nikka schreef:Als ik dit zo lees, vind ik dat ook wel een probleem. Ik heb ook een zadel met flair en met een aanpasbare boom, past op elk paard zonder verder veranderen van allerlei onderdelen.
Bubsj schreef:Op het moment dat je zo'n uitspraak doet denk ik niet dat je het type ruiter voor een Wow bent.
Maargoed, dit is mijn manier van naar de Wow kijken, ik ben benieuwd naar de reden van andere Wow bezitters?