Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 16:14

PeerAppel schreef:
[ Afbeelding ]
Met de Mint erbij. (niet mijn foto)

Is die onderste de sage ? Hier lijkt die dan weer grijs/groen ?

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 17:59

Krijg de kleur niet helemaal goed op de foto door het licht, maar french rose is mijn nieuwe favoriete :))

Afbeelding

neile

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 18:18

French rose is ook wel erg mooi he.

annikavolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 19:10

Ik wil ook de Sage in een nieuwe cross set met een bijpassende baselayer! Mooie kleur! Dus hou me aanbevolen voor korting ;-)

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 19:43

Pally mooie collectie foto, je hebt mooie kleuren!

Ik vind de Sage ook wel chique ogen :o

Wij zijn vandaag naar les geweest met de loire champagne, ik vind hem echt zo chique <3
Afbeelding

Afbeelding

Ik had alleen al wat lichte pilling onder het zadel na 1x rijden, en na het wassen is hij niet helemaal mooi recht meer maar 'krult' hij wat op, had fijne was 30 graden, 41 min en 800 TPM. Moet ik de volgende keer nog wat voorzichtiger zijn?

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 20:05

Urosa, van pillen heb ik geen last.. Maar na het was moet je hem even goed "recht" trekken, hij krult door de bies. Hier drogen ze dan altijd als nieuw op :j

Bliksemflits, mooi die mosterd set!!

Melisje, leuk nieuw setje :D

Pally, leuke collectie

Op die foto's van de Sage enz lijkt die weer meer olijfkleurig :D Ik ben benieuwd, normaal zou hij volgende week komen :)

Hier vandaag weer voor het eerst dit jaar op mijn vos kunnen stappen want hij was alweer goed ziek (enkel stapritje hoor) Hij ziet er nog niet geweldig uit, maar het dekje maakt al veel goed :')

Afbeelding

Duran123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 20:07

urosa schreef:

Wij zijn vandaag naar les geweest met de loire champagne, ik vind hem echt zo chique <3
[ [url=m/00OjTn.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/i8uHbW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik had alleen al wat lichte pilling onder het zadel na 1x rijden, en na het wassen is hij niet helemaal mooi recht meer maar 'krult' hij wat op, had fijne was 30 graden, 41 min en 800 TPM. Moet ik de volgende keer nog wat voorzichtiger zijn?

Ik was ze gewoon op 30 graden en 1200 toeren (soms zelfs 1400 toeren als ik het vergeet aan te passen).
Dekjes blijven super mooi.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 21:04

urosa schreef:

Welk shirt heb jij erbij als ik vragen mag? :)

Moossie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 21:07

[code][/code]
urosa schreef:

Wasverzachter een dopje

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 21:09

Tsja ik zat op de site van agradi.
In ene gad ik een winkelmandje vol met sage.
Zaterdag komt ons nieuwe paard en die moet toch wel een eigen setje

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 21:48

Dekje was ook iets naar achteren geschoven dus denk dat daarom de stof wat 'beschadigd' (klinkt ook weer zo zwaar) is. Heb het met andere dekjes niet, dus maar even in de gaten houden.

Hij is 1.47 maar vind de L hem zo wel goed staan? Of zou ik voor SM moeten gaan voortaan? Wat denken jullie?

Bliksemflits, van Shein! Hij is wel iets kort. Gelukkig viel het niet op. Zou dus wel 1 maat groter bestellen voor wie interesse heeft.
https://m.shein.com/nl/Basics-Vlak-T-sh ... -1738.html

Farjen, bedankt! Heb even lopen trekken en gelijk veel beter!

beegee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 08:33

Zijn er mensen die een shirtje/colletje/baselayer gevonden hebben bij de peacock suede (en niet die van lemieux zelf)? Ik vind het moeilijk een mooie bijpassende te vinden omdat de kleur telkens zo anders is. In het echt vind ik m groen, maar op fotos is ie altijd blauw bij mij!

mayadeby

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 08:35

Heeft er iemand een bijpassend blouse gevonden bij de navy, burnt copper en de grey? Ik had zelf eentje van Nike gevonden bij de burnt copper maar is toch net niet matchy :)

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 10:15

beegee schreef:
Zijn er mensen die een shirtje/colletje/baselayer gevonden hebben bij de peacock suede (en niet die van lemieux zelf)? Ik vind het moeilijk een mooie bijpassende te vinden omdat de kleur telkens zo anders is. In het echt vind ik m groen, maar op fotos is ie altijd blauw bij mij!

Ik heb de zoektocht opgegeven en de baselayer nieuw met kaartjes eraan van iemand gekocht voor €47 incl verzenden. Green Lake van Kramer zou erbij passen, maar die is ook uitverkocht en uit de collectie. Er zijn zat winkels die ze verkopen en vaak genoeg kortingsacties hebben. Denk dat dat de enige optie is. :')

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 10:58

Had ik ook telkens bij Krämer...

Al vind ik de baselayers van LM zelf qua kleur ook niet geweldig matchen. De ene beter als de ander, zeg maar.

ava_krause

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 13:44

Afbeelding

Ik heb dit sportshirtje van Nike bij de peacock :)

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 14:08

Dat is best een mooie match ava krause!

Ik heb bij de peacock een fleece van de decathlon, maar die had ik al een paar jaar dus weer niet of die nog verkrijgbaar is.
Kramer heeft indd vaak ook mooie shirtjes, daar heb ik er een van voor mn ice blue

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 14:36

Mooie match!

Eigenlijk een (ik denk) directe vraag naar onze expert zoëy, maar gooi hem toch even in het topic :)
Weet iemand van jullie of één van de oranje dekjes van lemieux overeen komt qua kleur met de Brick Orange van ES?

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 14:37

Ik zag dat Kramer nu ook een kleur 'plum' heeft, maar die oogt wel heel anders dan die van lemieux... was anders wel mooi geweest. De jade zou wel mooi bij de sage kunnen passen misschien

IwanLuver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 14:58

PeerAppel schreef:
beegee schreef:

Ik heb de zoektocht opgegeven en de baselayer nieuw met kaartjes eraan van iemand gekocht voor €47 incl verzenden. Green Lake van Kramer zou erbij passen, maar die is ook uitverkocht en uit de collectie. Er zijn zat winkels die ze verkopen en vaak genoeg kortingsacties hebben. Denk dat dat de enige optie is. :')

Deze misschien?
https://www.decathlon.nl/p/tennisshirt- ... HYEALw_wcB

IwanLuver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 14:59

ava_krause schreef:
[ [url=m/xcZy6Y.png]Afbeelding[/url] ]

Ik heb dit sportshirtje van Nike bij de peacock :)

Heb je een linkje? Of welke kleur is het?

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-21 15:25

bliksemflits schreef:
Mooie match!

Eigenlijk een (ik denk) directe vraag naar onze expert zoëy, maar gooi hem toch even in het topic :)
Weet iemand van jullie of één van de oranje dekjes van lemieux overeen komt qua kleur met de Brick Orange van ES?

Pfoe dat is een goede vraag.
Je hebt van LeMieux Tangerine, Paprika en Burnt orange.
Denk dat de paprika het meeste in de buurt komt.

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 15:27

Maartje_M schreef:
Ik zag dat Kramer nu ook een kleur 'plum' heeft, maar die oogt wel heel anders dan die van lemieux... was anders wel mooi geweest. De jade zou wel mooi bij de sage kunnen passen misschien

Ik heb de kleur Jade van Kramer al in huis, maarja het dekje van Lemieux nog niet dus kan het nog niet vergelijken met elkaar haha

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 15:40

xLiez schreef:
Maartje_M schreef:

Ik heb de kleur Jade van Kramer al in huis, maarja het dekje van Lemieux nog niet dus kan het nog niet vergelijken met elkaar haha

Ik hou me aanbevolen voor een foto als je hem hebt O:) Hoe vallen die shirtjes van Kramer? Is een S ook echt een S?

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 15:45

Vind ik wel Maartje :j
Heb gewoon mijn eigen maat bij Kramer!

Ik heb de jade ook al binnen haha. Maar ook kleuren van vorig jaar.

Heb nog niks geschikts voor bij de French Rose van lemieux gevonden dus daar komt gewoon zwart of grijs bij :P

Misschien dat deze bij de peacock past? Heb hem in het echt gezien en dan is hij net iets lichter dan op deze foto's (de petrol dus)
https://www.divoza.com/nl/mondoni-active-trainingsshirt