PeerAppel schreef:
Is die onderste de sage ? Hier lijkt die dan weer grijs/groen ?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
urosa schreef:Pally mooie collectie foto, je hebt mooie kleuren!
Ik vind de Sage ook wel chique ogen![]()
Wij zijn vandaag naar les geweest met de loire champagne, ik vind hem echt zo chique![]()
[ [url=m/00OjTn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/i8uHbW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik had alleen al wat lichte pilling onder het zadel na 1x rijden, en na het wassen is hij niet helemaal mooi recht meer maar 'krult' hij wat op, had fijne was 30 graden, 41 min en 800 TPM. Moet ik de volgende keer nog wat voorzichtiger zijn?
Wij zijn vandaag naar les geweest met de loire champagne, ik vind hem echt zo chique![]()
Ik had alleen al wat lichte pilling onder het zadel na 1x rijden, en na het wassen is hij niet helemaal mooi recht meer maar 'krult' hij wat op, had fijne was 30 graden, 41 min en 800 TPM. Moet ik de volgende keer nog wat voorzichtiger zijn?
beegee schreef:Zijn er mensen die een shirtje/colletje/baselayer gevonden hebben bij de peacock suede (en niet die van lemieux zelf)? Ik vind het moeilijk een mooie bijpassende te vinden omdat de kleur telkens zo anders is. In het echt vind ik m groen, maar op fotos is ie altijd blauw bij mij!
PeerAppel schreef:beegee schreef:Zijn er mensen die een shirtje/colletje/baselayer gevonden hebben bij de peacock suede (en niet die van lemieux zelf)? Ik vind het moeilijk een mooie bijpassende te vinden omdat de kleur telkens zo anders is. In het echt vind ik m groen, maar op fotos is ie altijd blauw bij mij!
Ik heb de zoektocht opgegeven en de baselayer nieuw met kaartjes eraan van iemand gekocht voor €47 incl verzenden. Green Lake van Kramer zou erbij passen, maar die is ook uitverkocht en uit de collectie. Er zijn zat winkels die ze verkopen en vaak genoeg kortingsacties hebben. Denk dat dat de enige optie is.
bliksemflits schreef:Mooie match!
Eigenlijk een (ik denk) directe vraag naar onze expert zoëy, maar gooi hem toch even in het topic
Weet iemand van jullie of één van de oranje dekjes van lemieux overeen komt qua kleur met de Brick Orange van ES?
Maartje_M schreef:Ik zag dat Kramer nu ook een kleur 'plum' heeft, maar die oogt wel heel anders dan die van lemieux... was anders wel mooi geweest. De jade zou wel mooi bij de sage kunnen passen misschien
xLiez schreef:Maartje_M schreef:Ik zag dat Kramer nu ook een kleur 'plum' heeft, maar die oogt wel heel anders dan die van lemieux... was anders wel mooi geweest. De jade zou wel mooi bij de sage kunnen passen misschien
Ik heb de kleur Jade van Kramer al in huis, maarja het dekje van Lemieux nog niet dus kan het nog niet vergelijken met elkaar haha