Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
mentjuh schreef:Dankjewel pmarena!
Het is voor een silverado zadel, dus geen vps maar wel kussen panelen (kun je dmv klittenband verstellen). Wat is het verschil tussen heavy duty en moosgummi?
Ik twijfel tussen heavy duty moosgummi en neopreen. Heavy dutys zijn ze makkelijk op maat te knippen? Pad word maar 60 Cm lang dus past denkt ik niet?
Daphara schreef:mentjuh schreef:Dankjewel pmarena!
Het is voor een silverado zadel, dus geen vps maar wel kussen panelen (kun je dmv klittenband verstellen). Wat is het verschil tussen heavy duty en moosgummi?
Ik twijfel tussen heavy duty moosgummi en neopreen. Heavy dutys zijn ze makkelijk op maat te knippen? Pad word maar 60 Cm lang dus past denkt ik niet?
Ik zou toch echt niet gaan knippen in de heavy duty inlagers, daar zijn ze niet voor gemaakt. Als je op “geplaatst” klikt hier boven bij de tijd van mijn bericht, dan zie je in een vorig bericht een foto van een doorsnede van de heavy duty.
Ze zijn ook rond afgewerkt naar de rug van het paard toe, om drukplekken te voorkomen, dat kun je nooit meer namaken. Het is namelijk niet zacht schuim, het is echt stevig materiaal.
Buitenzinnig schreef:Maartje1990 schreef:Als Buitenzinnig het aanraad durf ik daaf wel op te vertrouwen. Ik denk dat rond afwerken ook zou moeten kunnen.
Nou, de hd inlagen kan ik niet als groot bestellen,en zou ik ook niet in knippen. De moosgummi wel
Fortitude schreef:Hoi allemaal! Ik kom weer eens binnen vallen
Is er iemand die de Hidalgo Valencia als testzadel beschikbaar heeft? Had zelf al een beetje rond gekeken, maar niks gevonden. Kan me ivm de prijs ook wel voorstellen dat ze niet beschikbaar zijn om te testen, maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk