Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Alpha89 schreef:hi!
zit te denken om van de heritage nog de kleur merlot te bestellen bij klawunde en ik twijfel tussen 2 modellen.
Hoe is de cotton eigenlijk? is die erg dun? Zo ja, dan ga ik voor het iets dikkere model.
annelieke92 schreef:Ja ik. Heb 2 dekjes die met de polopad met veertjes en de grijs/blauwe big squate met bloemen.
Had hem eerst in de kleur van het dekje wat jij hebt maar vond hem toch te knal oranje voor mn vos.
[ [url=m/j0i3el.jpg]Afbeelding[/url] ]
keeyzie schreef:Alpha89 schreef:hi!
zit te denken om van de heritage nog de kleur merlot te bestellen bij klawunde en ik twijfel tussen 2 modellen.
Hoe is de cotton eigenlijk? is die erg dun? Zo ja, dan ga ik voor het iets dikkere model.
Ik heb de cotton, deze is redelijk dun, gewoon zoals het gemiddelde katoenen dekje.
Toch moet ik zeggen dat ik echt enorm fan ben van de cottonsze nemen enorm goed het zweet op.
Welke heb je nog meer op het oog?
Alpha89 schreef:ik heb geen klawunde ervaring maar kan aardig met duits overweg, dus pb mag altijd
maximepatser schreef:Wel een beetje gek trouwens, dat het logo op internet echt veeeel groter is dan op het dekje zelf...![]()
https://www.reitsport-klawunde.de/fuer-das-pferd/eskadron-schabracke-glossy-bigbrand-ng-ltd-fs17/a-3038/