Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chimello schreef:Mijn petrie olypics passen niet, zelfs na aanpassen niet (tweedehands gekocht) dus geen budget meer voor nieuwe laarzen, lipica's gaan te lang duren en cognac is nergens te krijgen. Ben echt een beetje wanhopig nu en twijfel of ik niet toch super goedkoop ergens laarzen in m'n maat op de kop kan tikken en verven voor als ik eventueel in oktober met paard op wedstrijd ga want ik heb nu alleen m'n westernlaarzen![]()
Als ik jouw resultaat dan zie, wauw! Motiveert me echtMaarja die petries ga ik niet 123 verkocht krijgen -zucht- dus dan zou verven van passende goedkope laarsjes een optie zijn...
Capriootje schreef:Wat leuk dat dit topic nog leeft, was hem een tijdje kwijt!
Ik heb toendertijd een zadel die grijs/groen was uitgeslagen met zwarte indringverf gedaan, dit zadel word nog steeds mee gereden en ziet er nog steeds super uit, geeft niet af etc. dus is echt een goede actie geweest!
De blauwe laarzen zijn gaaf, zeker in combinatie met de wedstrijd set
Capriootje schreef:Moet even kijken of ik de before foto's nog op m'n laptop heb staan. Of wil je foto's van hoe hij nu is na gebruik
Mayflower_ schreef:Hoe is jullie ervaring met een zwart hoofdstel naar cognac verven? Ik heb nog een zwart hoofdstel van Kieffer liggen (heel fijn zacht leer) en deze wil ik graag cognac verven. Had al Angelus verf gezien en wil deze misschien van de week bestellen. Slijt het snel?
roweentje53 schreef:Hee, ik heb een vraagje, ik heb zo'n zwarte stoffen cap van de Decathlon. Niet met dat fluweel maar wel zacht zegmaar. En ik heb donkerbruine chaps, vind het erg mooi en wil me cap van zwart naar bruin verfen. Maar gaat dat zegmaar met dat stofje? Hebben andere mensen dit gedaan?