Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Myour schreef:Heeft iemand van jullie de nieuwe Anky singel gezien/gevoeld? Die lijkt wel erg op de fairfax, is van leer en is stukken vriendelijker geprijsd. Ben wel benieuwd naar ervaringen. Drunens heeft de fairfax niet meer en kon naast het aanbieden van een bontje van 80 euro weinig betekenen helaas. Twijfel nog steeds wat ik moet doen.
grauwman schreef:Het is toch belachelijk dat je naast de 300 euro welke je bij aanschaf hebt uitgegeven er nu nog 70 euro bij moet leggen voor reparatie. Voor dat bedrag hoort een singel goed te blijven.
Heb altijd leren singels gehad van verschillende merken de oudste heb ik al 20 jaar en deze vertonen totaal geen schade en waren een stuk goedkoper bij aanschaf.
grauwman schreef:@Myour: Heb de Anky nog niet in het echt gezien. Had deze in juli besteld maar er zit een flink levertijd op, volgens de leverancier worden de eerste singels pas eind okt geleverd.
Cardy schreef:Ik vind de prolite ook minder mooi dan de Fairfax, maar er zit ook een flinke prijsverschil in. En dat telt voor mij ook mee, i.c.m. dat de singel wel erg fijn werkt voor de paarden.
Enige wat ik dus echt een minpunt vind, is dat er geen ringetje aanzit zoals bij de Fairfax. Maak weinig tot niet gebruik van hulpmiddelen, maar mocht ik dit wel willen.. Hoe werkt dit met het lustje i.p.v. ringetje?
grauwman schreef:Als iets niet op voorraad is krijg je daar pas later een mail over bij Ooteman. Anky singel ging nog wel even duren werd me verteld. Inmiddels wacht ik al ruim 2 maanden op een ander product waar maar 2 weken voor stond.