Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Schangah schreef:Het losgaan van de schroeven gebeurd ook bij Wintec en thorowgood. Ook hier wordt aangeraden regelmatig even te controleren.
Royallady schreef:Ik ben me ook al geruime tijd aan het orienteren voor een ander zadel, maar als ik jullie vele verhalen lees over de slechte aanmeetservice van diverse wow-'verkopers' (uitzonderingen daargelaten) en dat velen daardoor regelmatig nieuwe onderdelen moeten kopen begin ik toch te twijfelen. En als ik het goed begrepen heb betalen enkelingen bij een (vanaf aankoop) niet goed passend zadel toch elke keer voorrijkosten als de fitter langskomt met mogelijke oplossingen. Zoiets zou service moeten zijn.
Ik zal mij bij Equitana eens door hen voor te laten lichten en wat kritische vragen gaan stellen over onder andere hoe zij te werk gaan om hun wowfitters selecteren. Ben wel benieuwd naar hun antwoord. Ook dat die schroeven van zichzelf losgaan is gewoon waardeloos en mag je niet verwachten van zo'n prijzig product. Als ze er een heel klein beetje loctite er tussen in hadden gedaan was het probleem opgelost. Las ook dat er verschil is bij fitters met de garantie. 1 jaar algemene garantie is een lachertje. Van zo'n product mag je er vanuit gaan dat de consumentenlevensduur veel langer is. Bij een enkele fitter vervalt de garantie als je zelf met een pompje aan de slag gaat....
Maar daarintegen spreekt het concept mij zeker aan. Ik heb nog geen ander zadel gevonden die zo makkelijk modulair kan worden opgebouwd, ook de aanpasbaarheid dmv. het flairsysteem is een groot voordeel. Ondanks de nadelen die ik uit dit topic en eigen onderzoek heb gefilterd, denk ik toch dat mijn toekomstige zadel een wow gaat worden....... (maar dan wel na minimaal 2 passessies van verschillende personen die goed staan aangeschreven.)