Zertab schreef:Ooh ik ook!! En daarom is december ook fantastisch want dan kan ik veel bling aan
Daarom ben ik ze zelf gaan maken whahaha
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Farjen schreef:Ik heb mijn PS frontriemen al meer dan 3 jaar en alles zit nog perfect vast.
Ik vind enkel het stukje waar je hoofdstel door moet nogal smal. In mijn nieuwe hoofdstel past hij niet fijn.
Dus ik heb nu een grijze Montar besteldIk had al een Montar tweedehands en die is ook gewoon nog steeds mooi en intact
Texas02 schreef:Ik ben echt gek op frontriemen, en inderdaad bling. Echt shiny moeten ze zijnMaar ik kan me er zo aan ergeren als er steeds weer steentjes uit liggen. Ik had net van de week die ene met Bordeaux gefixt.. Ging ik hoofdstel schoonmaken, dus dacht, dan haal ik ook mooi even een babydoekje over de frontriemen zodat ze weer shinen.. Eentje had er 1 uit, die heb ik met moeite weer gefixt vanavond (had net mijn nagels geknipt eergister dus dat ging niet makkelijk...), eentje had er 3 steentjes uit, die moet dus nog.. En nog eentje met 1 eruit, en dat zijn maar 2mm steentjes dus of ik daar aan begin, ik denk het niet. Wat een gepruts.. Dus vanaf nu dingen die over het algemeel wel blijven zitten. Alles kan stuk natuurlijk, overal kan een keer wat mee gebeuren.. Maar dit is wel heel erg. Ik ben intussen bijna door mijn gewone crystal steentjes heen die ik er op reserve bij gekregen heb, die gaan echt hard. Dus ja, nu maar even kijken welke erbij zodat het bij vrijwel alles past, dan ga ik later wel weer op zoek naar mooie matchende dingen. Dat wordt me nu even te duur allemaal