PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 17:50

Belachelijk zeg dat ze die prijzen zo omhoog gooien. Anouk, je mag de mooiste wel houden vind ik eigenlijk. Als je de meerderheid weg doet is het toch ook al mooi voor de boerderij? O:)

Ik vind mijn huidige PS dekjes erg mooi en heb er niet zoveel dus al gaat straks de hype eraf maakt mij niet uit. Zijn ze nog steeds mooi en van goede kwaliteit. Snap wel dat het misschien anders is als je enorme een collectie hebt, dan zit er ook meer geld in.

Flubberboot

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 18:33

99 euro voor een normaal PS dekje is echt te gek voor woorden... Doe mij de horselet dan maar _O-

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 18:52

urosa schreef:
Belachelijk zeg dat ze die prijzen zo omhoog gooien. Anouk, je mag de mooiste wel houden vind ik eigenlijk. Als je de meerderheid weg doet is het toch ook al mooi voor de boerderij? O:)

Ik vind mijn huidige PS dekjes erg mooi en heb er niet zoveel dus al gaat straks de hype eraf maakt mij niet uit. Zijn ze nog steeds mooi en van goede kwaliteit. Snap wel dat het misschien anders is als je enorme een collectie hebt, dan zit er ook meer geld in.

Hahah de mooiste zijn al weg _O-

Oh die hype boeit me ook niet, ik koop het omdat ik het leuk vind. Maar ik vind een boerderij leuker
Hier moet je 15% eigen inleg hebben, dus reken maar uit als je een boerderij van 7 ton vind (wat nu heel normaal is). Ik heb niet zomaar een ton op de bank. En dat heb ik ook niet na al mn dekjes te verkopen, maar een beginnetje is er

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 19:20

Ik koop de dekjes zowieso niet vanwege de "hype"
Ook niet om ze later weer te verkopen.

Ik koop de dekjes omdat ik ze mooi vind en omdat ik ze wil gebruiken. Niet meer niet minder :')

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 19:40

Ik koop geen dekjes van ps, want ik rijd western, maar ik vind hun kleding en beenbeschermers zo fijn. En nog niet overdreven duur.

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 20:11

Die prijzen zijn idd echt te belachelijk voor woorden. Ik zag zojuist dat (minstens) een van de dekjes weer een witte binnenkant heeft...

Afbeelding
Afbeelding

avensis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 20:26

De nieuwe drop valt me nog niet mee.. kom iig niet in de verleiding om te bestellen. Wel van de week de clear blue binnen gekregen! Kwam hem hier in het topic tegen en toen overstag gegaan.

Klein voordeel dat wij hebben. Ik doe samen met mn nicht dus we kopen de dekjes samen. Scheelt de helft! ( of je koopt er 2x zo veel :D )

En we hebben een rekje waar er 14 op passen en meer mogen we er niet van onszelf :Y) Dus dan moet er eerst weer iets weg.

Afbeelding

Afbeelding

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 20:58

Oh dat staat prachtig!

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 21:08

O wauw die is mooi!

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 21:11

Dat ik die niet heb gekocht in de sale heb ik wel spijt van! Als iemand hem ergens in sale tegenkomt, dan hoor ik het graag :D

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 21:27

Iriscope schreef:
Dat ik die niet heb gekocht in de sale heb ik wel spijt van! Als iemand hem ergens in sale tegenkomt, dan hoor ik het graag :D

Idem :D

Milagrito

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 21:40

Milagrito

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 21:43

Ik zou dolblij zijn als ik de dressuurbok ergens vol in de kleur "Red Couture" zou kunnen vinden. <3 Als iemand het heeft en het zou willen weggeven, neem dan zo snel mogelijk contact met mij op. :)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 21:54

Er vroeg hier laatst iemand hoeveel dekjes er in één puinzak van Action (65cm x 100cm) passen. Ik heb er nu 3 in gedaan, 1 ES, 1 PS en 1 Dotibel en dat gaat prima. Misschien past er nog wel één bij in, ik weet niet of je hem dan nog mooi dicht kunt vouwen. Ik heb nu geen vierde dekje thuis liggen om het uit te proberen :+ Maar 3 kan dus in ieder geval!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 22:05

Kimley schreef:
Ja maar ps is wel echt heel erg bezig met collecties naar je hoofd te gooien dat het leuke er haast af is :')

Tot ergens halverwege 2021 was ik er als de kippen bij als er een nieuwe collectie kwam, en degene die ik echt heel mooi vond pre-orderde ik bij RG. Ergens is dat euforische gevoel bij nieuwe collecties weg gegaan.

Nu heb ik wel meer ES dan PS maar ze gooien zoveel nieuwe collecties naar je hoofd, die eigenlijk niet echt vernieuwend meer zijn. Alles lijkt een beetje op elkaar. Net een tintje donkerder, lichter, of een ander biesje. Maar ze worden wel een beetje gewoontjes op deze manier. Jammer. Wel goed voor mn portemonnee;)

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 22:08

Afbeelding
Vandaag heeft moeders gereden met de ps of sweden coffee mamba <3 Dekje past ook mooi bij haar laarzen! Had even een ingezoomde foto gemaakt zodat dat wat meer zichtbaar is :)

Queijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 22:11

Mooiiiii ook een van mijn favo dekjes <3

Vandaag weer de black ruffle op. Ik ga ook geen €80 euro of meer betalen voor een dekje. Oke heb alleen de xmas wine met 20% korting (was dus €79 ofzo). Inmiddels heb ik een kleine verzameling met mooie kleurtjes, eigenlijk hoeft daar ook niks meer bij. Of eerst iets wegdoen..

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 22:19

Ik mis alleen nog een sand/beige, maar die komen ook wel op marktplaats voorbij :j of in de sale straks.

Staat mooi die coffee mamba zo Flubberboot!

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 22:19

Queijo schreef:
Mooiiiii ook een van mijn favo dekjes <3

Vandaag weer de black ruffle op. Ik ga ook geen €80 euro of meer betalen voor een dekje. Oke heb alleen de xmas wine met 20% korting (was dus €79 ofzo). Inmiddels heb ik een kleine verzameling met mooie kleurtjes, eigenlijk hoeft daar ook niks meer bij. Of eerst iets wegdoen..

Dat heb ik nu ook een beetje. Heb alle kleuren die ik mooi vind, en hoef geen 80 verschillende tinten daarvan.

Sowieso nu ik m'n baselayers niet meer mooi vind zitten met de groeiende buik vind ik het niet meer leuk haha. Geen matchende setjes :-(

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 22:42

Thanks Queijo en maessie!! Het is hier echt een favoriet!

Hier heb ik maar 3 PS dekjes dus ik mag de collectie wel uitbreiden van mezelf en heb ook wel wat dekjes op de lijst staan, wacht alleen op de horselet of weer black friday voordat er iets bij komt, iets met student zijn en eigen paard hebben. Dan gaat het geld eerder naar een spaarpotje.

rosslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 23:27

Texas02 schreef:
Uh, de Pistage is zo mooi! Ik zag hem toevallig op Marktplaats voorbij komen vanavond en moest hem toch even weer bekijken, ook al was het een dressuurdekje :D

Dankzij jou berichtje hier heb ik hem kunnen overkopen, hij kwam vanmiddag binnen en hij is zoo mooi! <3 Heel blij mee! Mn collectie word nu wel erg groot :')

ES Bronze Gold
ES Bordeaux
ES Lavender
ES Black Gold
ES Steelblue
ES No boundaries olive
ES No Boundaries Blue
ES No Boundaries White
ES Amazonite
ES Parisian Blue
ES Sapphire
ES Deep Olivine
ES Darksky
ES Pistage

PS Roseberry bow
PS Sand aqua
PS Rosie
PS Turquoise
PS Pink ruffle
PS Ombre navy
PS Ombre plum
PS Dusty Wine

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 23:56

Wat fijn, gefeliciteerd!! <3 Mooie collectie ook!

Milagrito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 02:00

Hier is mijn lijst met zadeldekjes die ik heb van ES en PS, voor mijn bruine PRE, allemaal voll dressuur.

ES Pink Crystal
ES Winter Rose
ES Mahogany Glimmer
ES Amazonite
ES Smaragd
ES Pistachio
ES Pistage
ES Orange Brick
ES Faded Fuchsia
ES Crystal Grey
ES Deep Olivine

PS Pink (Nieuw, te koop)
PS Black Velvet Crystal ((Nieuw, te koop)
PS Prosecco
PS Scarlett
PS Sea Ruffle
PS Petrol Ruffle
PS Black Ruffle
PS Creme de la Creme Ruffle
PS Black Bow
PS Black Mamba

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 04:09

Haha, en daar kom ik aan met mijn lijstje :+

ES Bordeaux
ES Emerald
ES Merlot Crystal
ES Midnight Blue
ES Monaco Blue

PS Royal Blue
PS Ombre Navy
PS Ombre Plum

Al het andere is van een ander merk _O-
Gaaf hoor, zo'n mooie grote collectie aan ES en PS :j

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 08:03

Iriscope schreef:

Haha de mijne mag weg hoor :P maar niet voor de sale prijs, ik heb gewoon volle bak betaald bij ps, nog niet gebruikt