Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IwanLuver schreef:bliksemflits schreef:Wij hebben vandaag gecrosst in onze mustard set
[ [url=m/mlEkSm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maargoed, als ik hierin blijf crossen wil ik een tweede want er zat nu al modder opMission impossible is dus opnieuw gestart voor een mustard dekje
Prachtig! Welk bijpassend shirt heb je aan?
filou schreef:Lukasje schreef:Maar liefst van al wil ik een groenkleur.
+1!!
Ik vind groen veruit de mooiste kleur op m’n vos, maar van zowel LeMieux, Anky en Eskadron(cotton) (dit zijn de dekjes waar ik voor ga) is er vrijwel geen groen, maar komen ze toch vaak terug op een net andere tint blauw of roze en is groen steeds ver te zoeken
xSannee schreef:Ik wil de sage in springversie, zag op insta foto's van het dekje onder een bruin springzadel en daar word ik heeeeel blij van![]()
Even kijken of ik hem met wat korting kan scoren binnenkort...
DenieesB schreef:xSannee schreef:Ik wil de sage in springversie, zag op insta foto's van het dekje onder een bruin springzadel en daar word ik heeeeel blij van![]()
Even kijken of ik hem met wat korting kan scoren binnenkort...
Ik wil dus ook inderdaad de Sage springversie, dus als je een korting tegenkomt hoor ik het graag![]()
Ik heb er geen haast mee, ben die van mij aan het inrijden, dus springen zijn we nog niet mee bezig