PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jenara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 22:27

Hier vandaag de bordeaux gebruikt :D
Eindelijk terug aan het rijden, nog met korte stukjes opbouwen, maar we zijn weer op weg en ik kan mijn sets eindelijk weer gebruiken *\o/*

Nu moet ik nog een nieuwe telefoon om beter foto's te kunnen laten maken :p
En een schoner paard :+

Afbeelding

Afbeelding

Texas02

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 22:49

De bordeaux is zo mooi <3 Blijft toch mijn lievelingsdekje, ook al zijn de andere dekjes ook super mooi :j

Fitii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 00:00

Fitii schreef:
Pf ik ben hoogstwaarschijnlijk opgelicht op Marktplaats, het is mijn eigen schuld maar ik wilde de dekjes zo graag en de persoon klonk betrouwbaar dus toch maar gedaan. 250€ weg |(
Dus moest iemand de forest green, golden olive of crystal grey in springversie te koop hebben, laat maar weten! Om de pijn een beetje te verzachten haha

Nog even een update, er loopt een heel bericht op Facebook over deze persoon waaruit blijkt dat ze dus effectief een oplichter is. Haar naam is Daan of Horsesstuf op Marktplaats of sso black op Facebook. Ik heb ondertussen wel haar echte naam en adres dus ik ga kijken wat ik verder kan ondernemen. Ze blijkt ook nog maar 14 jaar te zijn...

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 00:13

Aangeven bij de politie voor oplichting als je het adres hebt?

ToosxHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 00:18

Fitii schreef:
Fitii schreef:
Pf ik ben hoogstwaarschijnlijk opgelicht op Marktplaats, het is mijn eigen schuld maar ik wilde de dekjes zo graag en de persoon klonk betrouwbaar dus toch maar gedaan. 250€ weg |(
Dus moest iemand de forest green, golden olive of crystal grey in springversie te koop hebben, laat maar weten! Om de pijn een beetje te verzachten haha

Nog even een update, er loopt een heel bericht op Facebook over deze persoon waaruit blijkt dat ze dus effectief een oplichter is. Haar naam is Daan of Horsesstuf op Marktplaats of sso black op Facebook. Ik heb ondertussen wel haar echte naam en adres dus ik ga kijken wat ik verder kan ondernemen. Ze blijkt ook nog maar 14 jaar te zijn...

Ergste is dat ze zelf eens een keer was opgelicht met een vies dekje... Nu licht ze lekker andere mensen op voor €200 of meer zodat ze voor zichzelf een dekje kan kopen en een bod kan slaan van €650 :+

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 00:23

Fitii schreef:
Fitii schreef:

Oh dat heb ik gelezen ja! Was het ook niet een Bokker hier in het topic die dat vieze dekje weer van haar had overgenomen en opgeknapt?

€ 250,00 zijn geen misselijke bedragen meer. 14 Jaar of niet, ik zou gewoon aangifte doen. Is het een Belgische of een Nederlandse? In Nederland kan je hier in ieder geval wel aangifte van doen

Fitii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 00:27

€ 250,00 zijn geen misselijke bedragen meer. 14 Jaar of niet, ik zou gewoon aangifte doen. Is het een Belgische of een Nederlandse? In Nederland kan je hier in ieder geval wel aangifte van doen[/quote]
Het is een Nederlandse en ik ben van België...

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-21 00:33

Ik las daar idd ook iets over, hoe kan zo’n kind zo’n kronkel in dr kop hebben dat ze mensen zo oplicht? Dat is niet gezond?

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 00:40

Fitii schreef:
€ 250,00 zijn geen misselijke bedragen meer. 14 Jaar of niet, ik zou gewoon aangifte doen. Is het een Belgische of een Nederlandse? In Nederland kan je hier in ieder geval wel aangifte van doen

Het is een Nederlandse en ik ben van België...[/quote]

Misschien kan je zelfs online aangifte doen bij de Nederlandse politie of bij de Belgische politie vragen of zij je aangifte doorsturen naar Nederland.

Zou het in ieder geval niet ongestraft door laten gaan. Misschien kunnen er meer mensen aangifte doen, ik zag op Facebook genoeg slachtoffers Als er meerdere aangiftes zijn kunnen ze er vast iets mee doen.

Edit: Corientjuhh heeft dat vieze dekje toen van haar haar overgenomen

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 08:23

Fitii schreef:
Fitii schreef:

Ik hoop echt dat je toch je geld weer terug ziet! Echt belangrijk, zo jong en al zo'n oneerlijke scammer. Ik zou denk ik ook geneigd zijn om daar zo langs te gaan voor m'n geld met bewijs wat je betaalt hebt. Misschien weten de ouders van niets! Desnoods met een deurwaarde misschien? Weet niet of dit mogelijk is. Of je stuurt ze een officiële brief met zoveel tijd om geld terug te storten, misschien wat informatie inwinnen bij zo'n loket wat betreft je rechten. 'scheelt' zover het kan dat je wel haar echte naam hebt nu en haar adres.

Wen1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 08:58

anoukwendy schreef:
Wen1986 schreef:
Mocht iemand interesse hebben (graag pb), ik overweeg om de Neptuna te verkopen (Full dressuur) incl. baselayer (maat L).. 2x in de les een half uurtje mee gereden maar ik denk niet helemaal mijn kleur..
[ [url=m/6yIxMH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Neee die staat gaaf!

Mooi die goldenbrass op een haf!

Oh nu ga ik weer twijfelen hahaha

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-21 09:11

Of een aangetekende brief naar dr ouders sturen? Of gewoon bellen?

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 09:41

14 jaar :wow: ?! Wauw, dat begint goed! Ik hoop toch dat er wat ondernomen kan worden tegen haar en de gedupeerden hun geld terug krijgen.

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 09:56

Jeetje 14 8)7

Ik zou het juridisch loket een keer bellen, daar krijg je gratis juridisch advies en het lijkt me dat je dit ook vanuit België kunt bereiken. Als je met meerdere gedupeerden bent, zou er wel een manier moeten zijn om je geld terug te krijgen lijkt me? Ouders zijn tenslotte aansprakelijk..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 10:12

Is ze wel echt 14? Of doet ze alsof voor de geloofwaardigheid?

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 10:20

Sammiex2000 schreef:
Is ze wel echt 14? Of doet ze alsof voor de geloofwaardigheid?

Nou dat dacht ik inderdaad ook. Ik kon op mn 14e mn ouders best eens om de tuin leiden maar om nou op grote schaal via marktplaats mensen op te lichten, dat hadden ze echt wel gemerkt.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 11:38

En de wine is ook binnen!

Helaas zijn de peesjes die ik al had wat te rood.
Afbeelding

En m'n hele collectie.
Afbeelding
Sage, Moss, Wine, winter rose, Pink pearl

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 11:40

Mooi kleuren Lindor!
Peesjes ind net wat te rood

Pfff die Daan op mp had mij ind de Winter Lake aangeboden.. maar ze kon geen foto maken. Dus toedeloeee!
Waar gaat het toch heen met de jeugd tegenwoordig...

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 11:46

Over die oplichting..
Ik weet dat ze in Den Helder woont want een poos geleden heeft ze mijn hoofdstel overgenomen en opgehaald.
Ik woon in Den helder.. dus als ik wat voor je kan betekenen mag je altijd een pb sturen!
Ken haar verder niet,maar evengoed.. lees dat je haar naam en adres hebt.. misschien kan ik wat voor je doen?

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 12:01

Lauriannnn schreef:
future_vet schreef:
Ik heb de het wine dekje besteld en was benieuwd of iemand die heeft gecombineerd met de peeskappen van QHP. denken jullie dat dat matcht??
https://www.ej.nl/paard/beenbescherming ... ogQAvD_BwE

Ik heb de beet red van br erbij!

[ [url=m/M5HrpU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb je een foto van de peesjes op het dekje?

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-21 12:03

Lindor92 schreef:
En de wine is ook binnen!

Helaas zijn de peesjes die ik al had wat te rood.
[ [url=m/Dzj8cm.jpg]Afbeelding[/url] ]

En m'n hele collectie.
[ [url=m/s5zGD4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sage, Moss, Wine, winter rose, Pink pearl

Vind die sage ook best leuk!
En de mos vind ik steeds mooier worden _O-

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 12:33

Lindor92 schreef:

Jaa ff opgezocht. Ze lijken op foto in kunstlicht niet zo goed op elkaar als dat ik ze om heb op paard.
Afbeelding

Afbeelding

eva92

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 13:45

Tijdje niet gereageerd hier ook aanvaring met het 14 jarige meisje.. ik heb ook een bericht geplaatst op de fb pagina.. ben inmiddels achter al haar gegevens en mensen gesproken van haar manege..

Daarnaast heb ik inmiddels mijn collectie behoorlijk uitgebreid

De ps Black komt nog binnen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

minetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 14:27

anoukwendy schreef:
minetje schreef:
Deze kwam ik tegen op facebook, misschien heeft iemand er wat aan.
[ [url=m/YXPiG7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Anoukwendy, heb jij heel misschien een keer tijd voor een vergelijkingsfoto? _/-\o_

Hahah jaa hoor, heb alleen geen lemieux.
Welke ging het eigenlijk ook alweer om? := steel blue en de nieuwe?

Yess held! *\o/* Lemieux is te dun voor mij dus dat scheelt :+

Als het zou kunnen en niet teveel moeite is de Parisian Blue, Sapphire, Ice Blue en Steel Blue. De Sapphire heb ik al en de Ice blue zou ik nog graag willen, vandaar dat ik twijfel over de Parisian want ik moet er niet teveel hebben die op elkaar lijken :') De steel blue vind ik te grauw, dus als hij daar teveel op lijkt valt hij ook af.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 14:51

Lauriannnn schreef:
Lindor92 schreef:

Jaa ff opgezocht. Ze lijken op foto in kunstlicht niet zo goed op elkaar als dat ik ze om heb op paard.
[ [url=m/XmSHKB.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/M5HrpU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh kan ik net zo goed m'n eigen gebruiken :+