Eindelijk terug aan het rijden, nog met korte stukjes opbouwen, maar we zijn weer op weg en ik kan mijn sets eindelijk weer gebruiken

Nu moet ik nog een nieuwe telefoon om beter foto's te kunnen laten maken :p
En een schoner paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fitii schreef:Pf ik ben hoogstwaarschijnlijk opgelicht op Marktplaats, het is mijn eigen schuld maar ik wilde de dekjes zo graag en de persoon klonk betrouwbaar dus toch maar gedaan. 250€ weg![]()
Dus moest iemand de forest green, golden olive of crystal grey in springversie te koop hebben, laat maar weten! Om de pijn een beetje te verzachten haha
Fitii schreef:Fitii schreef:Pf ik ben hoogstwaarschijnlijk opgelicht op Marktplaats, het is mijn eigen schuld maar ik wilde de dekjes zo graag en de persoon klonk betrouwbaar dus toch maar gedaan. 250€ weg![]()
Dus moest iemand de forest green, golden olive of crystal grey in springversie te koop hebben, laat maar weten! Om de pijn een beetje te verzachten haha
Nog even een update, er loopt een heel bericht op Facebook over deze persoon waaruit blijkt dat ze dus effectief een oplichter is. Haar naam is Daan of Horsesstuf op Marktplaats of sso black op Facebook. Ik heb ondertussen wel haar echte naam en adres dus ik ga kijken wat ik verder kan ondernemen. Ze blijkt ook nog maar 14 jaar te zijn...
Fitii schreef:Fitii schreef:Pf ik ben hoogstwaarschijnlijk opgelicht op Marktplaats, het is mijn eigen schuld maar ik wilde de dekjes zo graag en de persoon klonk betrouwbaar dus toch maar gedaan. 250€ weg![]()
Nog even een update, er loopt een heel bericht op Facebook over deze persoon waaruit blijkt dat ze dus effectief een oplichter is. Haar naam is Daan of Horsesstuf op Marktplaats of sso black op Facebook. Ik heb ondertussen wel haar echte naam en adres dus ik ga kijken wat ik verder kan ondernemen. Ze blijkt ook nog maar 14 jaar te zijn...
Fitii schreef:€ 250,00 zijn geen misselijke bedragen meer. 14 Jaar of niet, ik zou gewoon aangifte doen. Is het een Belgische of een Nederlandse? In Nederland kan je hier in ieder geval wel aangifte van doen
anoukwendy schreef:Wen1986 schreef:Mocht iemand interesse hebben (graag pb), ik overweeg om de Neptuna te verkopen (Full dressuur) incl. baselayer (maat L).. 2x in de les een half uurtje mee gereden maar ik denk niet helemaal mijn kleur..
[ [url=m/6yIxMH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Neee die staat gaaf!
Mooi die goldenbrass op een haf!
Lauriannnn schreef:future_vet schreef:Ik heb de het wine dekje besteld en was benieuwd of iemand die heeft gecombineerd met de peeskappen van QHP. denken jullie dat dat matcht??
https://www.ej.nl/paard/beenbescherming ... ogQAvD_BwE
Ik heb de beet red van br erbij!
[ [url=m/M5HrpU.jpg]Afbeelding[/url] ]
anoukwendy schreef:minetje schreef:Deze kwam ik tegen op facebook, misschien heeft iemand er wat aan.
[ [url=m/YXPiG7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Anoukwendy, heb jij heel misschien een keer tijd voor een vergelijkingsfoto?
Hahah jaa hoor, heb alleen geen lemieux.
Welke ging het eigenlijk ook alweer om?steel blue en de nieuwe?
Lauriannnn schreef:Lindor92 schreef:Heb je een foto van de peesjes op het dekje?
Jaa ff opgezocht. Ze lijken op foto in kunstlicht niet zo goed op elkaar als dat ik ze om heb op paard.
[ [url=m/XmSHKB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/M5HrpU.jpg]Afbeelding[/url] ]