DubbelDun schreef:O.a bij Divoza.
Die verkopen geen barefoot

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjafrane schreef:Ik heb een beetje een gekke vraag weet iemand waar je een vvv giftcard kan in wisselen die ook barefoot sjabrakken verkooptik heb er toevallig en gekregen en ik moet nog een nieuwe sjabrak voor onder mijn Cherokee
mentjuh schreef:Hoi! Tijdens mijn zoektocht naar een passende pad ben ik benieuwd geworden naar het volgende;
Boomloze western pads hebben aan de onderkant meestal de wol over de hele onderkant van de pad terwijl dat bij de boomloze dekjes voor “Engelse modellen” vaak alleen bij het inlage gedeelte wol aan de onderkant zit.
Weet iemand hier de rede van?
dieseltje09 schreef:Vraagje hoe hebben jullie je boomloos zadels in een standaard formaat zadelkast gekregen? Mijn Ghost is te groot of mijn kast is te klein maar het past gewoon echt niet![]()
Dus tips of ideeën om de kast te verbouwen heel graag! Heb nu een standaard kast staan van 60×60 voor mijn zadels. Kast is van mezelf dus verbouwen geen enkel probleem!
dieseltje09 schreef:Vraagje hoe hebben jullie je boomloos zadels in een standaard formaat zadelkast gekregen? Mijn Ghost is te groot of mijn kast is te klein maar het past gewoon echt niet![]()
Dus tips of ideeën om de kast te verbouwen heel graag! Heb nu een standaard kast staan van 60×60 voor mijn zadels. Kast is van mezelf dus verbouwen geen enkel probleem!
mentjuh schreef:Nu heb ik een pad besteld zonder inlage maar uiteraard wel met inlage vakken dus ik zal er zelf inlagen voor aanschaffen.
Nou ben in alvast rond aan het kijken en er zijn zo veel opties, pu schuim, neopreen, memory foam , moose gummy, 3mash, vilt, heavy duty...
Hoe maak ik de juiste keus welke het meest geschikt zijn?
waar hebben jullie de beste ervaring mee?