abc schreef:Geryon schreef:
Waar ligt de ruggegraat niet vrij? De mijne heeft een hoge schoft die lang doorloopt en dat doorlopende stukje bleef maar niet vrij genoeg. Uiteindelijk opgelost met HD inlages..
ik denk dat het eerder bij mij ook zoiets is, haar schoft is niet echt hoog maar wel aanwezig, en hij loopt wel iets langer door zoals jij zegt.
Dit is mijn eerste boomloze zadel (op een bbp na dan), dus ik heb geen idee hoeveel stroever hd inlages aanvoelen dan de andere inlages. Wat vind jij van de hd inlages? Heb je daarvoor ook andere inlages gecombineerd?
Ik vind de HD inlages top, omdat ze voor mij echt een uitkomst zijn want het geeft mij ook de zekerheid dat het goed zit met de drukverdeling enz. Daar ben ik namelijk altijd wat bang voor, maar met HD inlages echt mooiere zweetafdrukken.
Ik heb hiervoor harde (die niet in te drukken zijn) inlages geprobeerd in combinatie met zachte. Ook in een physio pad (dus nog dikker) maar gaf ook niet het gewenste resultaat.
Moet zeggen, ik schrok toen ik de HD inlages uit de doos pakte. Ze zijn huge en zorgen dan ook echt voor minder close contact gevoel, maar dat is voor mij echt geen probleem