Hier mijn set voolopig met de Barefoot Madrid. Custom hoofdstel is in de maak dus voorlopig gaan we in 't bruin en rood
Wil ook graag de wollen seatsaver met dijwrongen er nog bij kopen en nog een kleurrijkere pad, maar moet effe wachten op centjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
werk er zelf sinds kort tijdens alle pasconsulten mee. Zo kun je ook een verandering bij je paard qua spierverlies makkelijker opvangen of je zadel een keer op een ander paard gebruiken ( mits de fork maat niet te smal is en hooguit 1 maat in wijdte afwijkt) De pad is er nu ook in een zadelvormig model. 

. Schuift echt niks. Ik gebruik hem met een HH Elite Air singel (hier nog niet volledig aangesingeld, hij komt hoger), enige singel waar mijn dame niet nijdig op reageert. Mijn vriend gebruikt de FRA supersingel op zijn Hafje.

Ik heb voor mijn tinkerpup welke ik nog zadelmak maken moet een startrekk shorty gekocht. Ik had graag een western boomloos eerst willen kopen maar i.v.m een heel kort ruggetje gaat hem dat niet worden. Nu zitten er aan die startrekk gewone beugelriemen. Kunnen hier ook fenders aan? De ringen zijn niet zo groot als dat van een westernzadel nl. Ben benieuwd....