Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
maximuss schreef:Heeft er hier iemand ervaring met deze singels bij paarden die voorheen enkel met elastische singels gereden werden en/of een gevoelige huid hebben?
maximuss schreef:Heeft er hier iemand ervaring met deze singels bij paarden die voorheen enkel met elastische singels gereden werden en/of een gevoelige huid hebben?
DatBenIkNou schreef:[ [url=m/DKqzm3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QDi2yW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb vandaag de Prolite binnen gekregen. Ik kan helaas niet zeggen dat ik het ontwerp / uitstraling chique vind. Ik vind het grote zilveren logo lelijk en het ringetje is nu een gespje. Ik snap dat dat functioneel kan zijn, maar de schoonheidsprijs wint het niet. Helaas kan ik hem voorlopig niet uitproberen omdat paardlief moet herstellen van beenwond.
Roulette schreef:DatBenIkNou schreef:[ [url=m/DKqzm3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QDi2yW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb vandaag de Prolite binnen gekregen. Ik kan helaas niet zeggen dat ik het ontwerp / uitstraling chique vind. Ik vind het grote zilveren logo lelijk en het ringetje is nu een gespje. Ik snap dat dat functioneel kan zijn, maar de schoonheidsprijs wint het niet. Helaas kan ik hem voorlopig niet uitproberen omdat paardlief moet herstellen van beenwond.
Toevallig zie ik je foto; ik heb een leensingel Prolite en die heeft de randen totaal anders dan deze op je foto ! De eerdere prolite singels zagen er identiek uit aan de fairfax, maar nu hebben ze zon goedkoop randje rondom genaaid, waar alleen maar vuil achter kan gaan zitten. Zo zonde, maar zal wel een reden hebben.
Rijden sommigen van jullie al lang met een prolite, ben benieuwd naar hoe deze zich houd
germie schreef:Ik zou niet betalen. Het is echt een constructiefout. En dan ging de rechtsbijstand erop als ze anders beweren. Je moet hier namelijk als verkoper aantonen dat het een gebruikersfout is. En dat is nog bij niemand gelukt.
Ik zie hier foto's van de kunststofvariant langskomen. Wat is die singel lelijk zeg. Ook enorm slecht afgewerkt. waarom een goedkope klink erin geslagen tussen de stootlusjes en niet netjes gestikt?
Yvank_ schreef:germie schreef:Ik zou niet betalen. Het is echt een constructiefout. En dan ging de rechtsbijstand erop als ze anders beweren. Je moet hier namelijk als verkoper aantonen dat het een gebruikersfout is. En dat is nog bij niemand gelukt.
Ik zie hier foto's van de kunststofvariant langskomen. Wat is die singel lelijk zeg. Ook enorm slecht afgewerkt. waarom een goedkope klink erin geslagen tussen de stootlusjes en niet netjes gestikt?
Heb je hem zelf? Zo nee dan kan je er weinig over zeggen
De prolite is helemaal niet slecht afwerkt het is een hele fijne singel en mijne is zachter dan alle fairfax die ik in handen gehad heb.
Yvank_ schreef:Ik maak vanavond wel foto´s vind het lichtelijk overdreve persoonlijkik stoor me er niet aan het is een fijne singel.