Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Seven schreef:ben benieuwd naar hoe je zadel is geworden soraya
grappig dat zo veel mensen enkel met water hun leer reinigenlauwwarm doe ik ook wel maar gebruik dr wel een klein beetje zeep bij
Seven schreef:Ja mijn zadel is ook binnen morgen passen
Hmm nouja ieder zn manier toch ik ga op mn lichte bruin niet met enkel waterhet afnemen wat je daar noemd doe ik dus met een drupje effax op een sloffe doek
felicity schreef:@elco Heb je dit ook met Margreet besproken dat je niet tevreden bent?
Kan me namelijk niet voorstellen dat ze het niet netjes oplost. En als er een heel erg met houding bezig is dan is het Margreet wel.
En waarom kan een besteld zadel niet in de verkeerde kleur binnen komen? We zijn allemaal mensen en maken allemaal fouten. Als het dan gewoon netjes word opgelost.
En waar was ze duurder in? De zadels kosten bij haar net zoveel als bij arie boer.
Somebody_ schreef:Bij mij heeft Margreet verkeerde of geen schroeven terug gedraaid na het aanpassen van mijn WOW-zadel. Waardoor na een week 'geluk hebben' mijn zadel tijdens het rijden uitelkaar viel, mijn paard hier dusdanig veel pijn door kreeg dat hij het op een rennen gezet heeft(niet meer te stoppen, mijn instructeur is voor de uitgang gaan staan in de hoop dat ie iig in de bak bleef!) en daardoor een blessure heeft opgelopen, die al een jaar duurt en veeeeel geld gekost heeft(incl operatie!)
En ja, dit alles hebben wij met haar gecommuniceerd, maar zij erkent geen schuld, hoe triest!
Seven schreef:ja super service weer van Marjolein.
Als je zadel niet goed past kun je die wedstrijd dan niet over slaan?
Needje schreef:knollentuin schreef:mooie foto needje, is dat in leusden? het komt ergens bekend bij me voor..
Ja
Grappig dat jij dit herkent. Is niet echt bij je om de hoek.
Daan_Ordeal schreef:Ik wil mij nergens mee bemoeien maar door jouw post Lyster vraag ik me nu wel af of ik zelf dan regelmatig moet checken of de schroeven nog goed vast zitten? Kunnen die door het gebruik dan losraken ofzo?
Edit: Ik ben een Wow-leek