Hij was 's middags bij mij. Super service hoor. Ging voor een 2ehands zadel. Helaas nog niet helemaal gevonden wat ik zoek Hij komt volgende maand nog een keer terug en tot die tijd een leenzadel.
Hij komt straks om een uur of 11 weer bij ons kijken!
afwasborstel
Geplaatst: 19-08-11 09:42
An_J schreef:
ook geen last van naad, maar daarintegen heb ik de 'wrong' zowel en hoogte, breedte als in lengte laten halveren.... Daarnaast heb ik een San Dressage terwijl volgens mij de meeste een SB hebben..
Ik heb ook de San Dressage
simongek
Geplaatst: 19-08-11 10:11
Ik heb net op mijn bevestiging gekeken maar kan niet eens zien wat voor zadel het nou is geworden eigenlijk.
bij de boomwijdte staan 2 kruisjes. bij 3 en 4
bij de inchmaat staat 17,5 en type wrong staat SB standaard met NP erachter. geen idee wat dat betekent.
Bij souffler achter staat normaal en dan een pijl met EBS erachter geschreven en 1 cm dieper.
Staat er niks bij type zadel geschreven? Bij mij staat er SB achter. Arno heeft het hele formulier met me doorgenomen en uitgelegd, maar ik ben toch al weer vergeten wat alles betekende. Souffler achter 1 cm dieper heb ik ook, dat houdt iig in dat het kussen achter iets hoger wordt gemaakt zodat je iets naar voren gezet wordt.
simongek
Geplaatst: 19-08-11 10:55
Ja klopt daar staat wel SB achter bij type.
Tooske
Geplaatst: 19-08-11 13:08
An_J schreef:
Dat heeft ie vast niet gehaald..? Aangezien hij rond die tijd bij mij op stal was Hoe laat was ie?
Hij was er rond negen uur.. En ging geloof ik rond half 11 ofzo weg toen moest hij nog naar iemand anders...
Nou, wij vroegen dat vandaag dus Zondags reparaties, de rest van de week het hele land door... Hij was wel te laat, maar zadel is weer aangepast en paard liet zich van zijn beste kant zien
Katyatje
Geplaatst: 20-08-11 12:42
Vandaag is ie bij mij geweest. Springzadel erbij en dressuurzadel terug in orde! Ben er weer helemaal blij mee! Als alles nu even een half jaartje goed zou blijven liggen ben ik hem eeuwig dankbaar.
Ik heb maar een 2e San Dressage besteld voor mijn merrietje van de week. Paardlief is 20 en nog niet van plan met pensioen te gaan... had geen passend zadel meer na de zadeldans tussen ruin en merrie. Dus verstand op 0 en besteld.
An_J
Geplaatst: 20-08-11 15:34
Tooske schreef:
Hij was er rond negen uur.. En ging geloof ik rond half 11 ofzo weg toen moest hij nog naar iemand anders...
Oeps, sorry!! ik was een 'tussendoortje', stond niet in zijn echte planning. Dus ...put the blame on me.
Tooske
Geplaatst: 20-08-11 15:40
An_J schreef:
Tooske schreef:
Oeps, sorry!! ik was een 'tussendoortje', stond niet in zijn echte planning. Dus ...put the blame on me.
Arno is gisteren (ja, op zondag) bij mij geweest, hij wilde het zadel nog voor zijn vakantie afleveren en ik ben er ontzettend blij mee! Hij moet nog wel wat donkerder worden, is toch iets lichter/roodbruiner dan ik had gedacht maar wat een fijn zadel .
Hij had 09.30/10.00 uur tegen mij gezegd, dus om 10.30 ging ik bellen (vond het al vrij geduldig van mezelf ). Kreeg ik iets later een sms dat hij onderweg was en rond 11.30 bij mij zou zijn. Schatje . Maar goed, ik klaag niet hoor, ik vind het een super service dat hij op zondag komt . Ik begreep dat ik hem wakker belde, dus hij zal hard aan vakantie toe zijn .
Zal vanavond wel even met de foon een foto maken .
Katyatje
Geplaatst: 22-08-11 19:21
Hem wakker bellen om half 11. Ocharm... Hij zei tegen mij ook al dat ie dringend nood had aan vakantie! Wel mooi dat ie op zondag komt! Ben benieuwd naar een foto!
Ben vergeten een foto te maken maar het is een goddelijk fijn zadel met rijden . Krijg eindelijk een beetje het gevoel alsof ik ooit de bewegingen van mijn paard zal kunnen gaan uitzitten .
Ik ben het weer vergeten . Ik heb de San Dressage, met de dikste wrongen en een middeldiepe zit (dus niet die hoge lepel van achteren). Boterzacht, echt fijn zitten hoor .
Mijn nieuwe zadel is gisteravond geleverd. Afspraak was om 20.30 en hij was er om 20.15 uur.
Helemaal super zeg. tijdens het rijden werd ik eerst wat voorover geduwd en na wat aanpassingen zat het super.
voel wel rechts wat meer wrong en ik denk ook die naad waar hier ook over gesproken werd.
Ik heb bijna een half jaar op een springzadel gereden en zal dus flink moeten wennen maar vond het echt super service allemaal.
Hij heeft ook mijn springzadel nog wat aangepast en de kussen kreeg hij nu goed maar helaas is de boom te smal. Was al mediumboom dus maar even kijken wat we daar mee moeten.
donderdag ga ik weer rijden en heb er nu al zin in. Kunnen we eindelijk weer serieus aan de gang.