Jouw paard houdt ook haar sjieke uitstraling met dit hoofdstel. Bij mijn Arabier vind ik het stiekem soms toch wat 'lomp' staan, hoewel ik helemaal weg ben van de werking en hij dus gewoon blijft

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MargrietJonk schreef:Ik ben zelf jury dus ik weet dat ik ermee mag starten. In t reglementen boekje stond t trouwens eerder dan dat ik m had. En ik heb m toch ruim twee jaar. Overigens moet de jury t reglement kennen, en als ik jureer heb ik de boekjes altijd mee. Ook voor t 'twijfel' geval.
YvonneNEL schreef:oe dat gaat wat worden. ik ga dit jaar ergens starten met wedstrijden en heb er wel wat spanning van. als ik straks ook nog eens de jury op m'n dak krijg..... brr.... hebben jullie een printje gemaakt van de afbeeldingen uit het reglement?
fluffyfox schreef:Hoi
Ik heb bijna alle pagina's bij gelezen (wat een werk)
En ben erg positief voor aankoop van de Multi bridle. Ik rij momenteel nog voor het merendeel met bit. Maar wil dit graag omdraaien naar meestal bitloos.
Nou zie ik dat er een bokker is die het hoofdstel verkoopt via de webwinkel. Maar ik zou zo graag even voelen voor ik koop. Dus ben ook zoek naar een Ruitersport zaak die het hoofdstel verkoopt.
Ik woon in Amstelveen en hoop dat iemand een ruitersportzaak weet waar ze hem hebben.
Kan dit zelf tot op heden niet ontdekken namelijk.
Hoor t graag.
Alvast bedankt.
P.s. Mocht er iemand een multi bridle in maat cob/standaard hebben let me know.
MargrietJonk schreef:In t begin is t leer inderdaad wat stug. T moet allemaal wat in vorm komen. Maar als je googled multibridle micklem dan komen er heel wat filmpjes (engelstalig) op you tube tevoorschijn die je duidelijk kunnen maken hoe t hoofdstel correct behoort te zitten. Wat ik persoonlijk t allerbelangrijkste van dit hoofdstel vind, is dat de neusriem ECHT op de goede MOET zitten.