Ik vind hem super chique op m’n zwarte

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:ivy_power89, de link naar jouw frontriemen webshop is niet helemaal compleet, de .nl ontbreekt volgens mij. Sorry voor off-topic, maar zou zonde zijn als je hierdoor misschien klanten misloopt. Je hebt er mooie frontriemen bij!
ivy_power89 schreef:Texas02 schreef:ivy_power89, de link naar jouw frontriemen webshop is niet helemaal compleet, de .nl ontbreekt volgens mij. Sorry voor off-topic, maar zou zonde zijn als je hierdoor misschien klanten misloopt. Je hebt er mooie frontriemen bij!
Dankjewel!
Heb het aangepast
Frontriemen is echt een hobby van me, en vind het leuk het te delen met andere. Ook omdat ik bij andere dames die frontriemen maken, vaak de kwaliteit (stenen die los laten bijv) niet goed vond en de prijs vaak aan de hoge kant. En de hobby is al zo duur...
Dus was opzoek gegaan naar echt kwaliteits leer en naar een degelijke oplossing voor het loslaten van de stenen. En die lijk ik wel gevonden te hebben, dus nu gewoon leuke combinaties bedenken
Texas02 schreef:Mooi, die Maroon! Misschien een 13mm bitje proberen? Die zijn echt best dun hoor. Ik reed eerst met sweet iron 13mm en sinds vandaag is mijn koperbitje er, vandaag voor het eerst mee gereden, ook 13mm. Dubbel gebroken bustrensen allebei. 13mm dubbel gebroken gaat ook goed bij een paar dames op stal waarvan de paarden erg weinig ruimte in de mond hebben.
Igniss schreef:Texas02 schreef:Mooi, die Maroon! Misschien een 13mm bitje proberen? Die zijn echt best dun hoor. Ik reed eerst met sweet iron 13mm en sinds vandaag is mijn koperbitje er, vandaag voor het eerst mee gereden, ook 13mm. Dubbel gebroken bustrensen allebei. 13mm dubbel gebroken gaat ook goed bij een paar dames op stal waarvan de paarden erg weinig ruimte in de mond hebben.
Ze reageert niet goed op ijzer. Dus ik rij uitsluitend met kunstof of leren bitjes. Ik zag dat trust ook ronde leren bitten had. Maar die zijn direct 2cm dik. Z3 reageert op leer nog het allerbeste, dus dat wil ik eigenlijk blijven gebruiken.niet heel makkelijk dus.
Texas02 schreef:Heeft iemand PS frontriemen? Ik wil denk ik of de zwarte PS frontriem of de grijze Montar. Van Montar weet ik dat ze goed zijn en dat de steentjes goed blijven zitten. Blijft PS ook goed zitten? Glimt PS mooi? En dan met name de zwarte (Big Black) dus? Ik ben echt zat van alle steentjes die steeds uit de strass frontriemen vallen, dus ik wil er eentje bij die vrijwel bij alles past. Als het goed is komt morgen (en anders wss pas woensdag, ligt aan PostNL) wel een frontriem voor bij de Deep Tuscany en de Mahogany Glimmer van Dutch Bling