PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

avensis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 17:09

Afbeelding

Ik vind hem super chique op m’n zwarte <3

Texas02

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 18:55

Jaaa, die is echt super chique!! <3

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 19:03

Mooi! <3

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 20:15

Dankjewel Avensis, nu wil ik hem ook :')

Ange1a

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 20:34

Wauw, nu vind ik hem nog mooier dan ik hem al vond <3
Nu nog een paard :')

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 21:10

Texas02 schreef:
ivy_power89, de link naar jouw frontriemen webshop is niet helemaal compleet, de .nl ontbreekt volgens mij. Sorry voor off-topic, maar zou zonde zijn als je hierdoor misschien klanten misloopt. Je hebt er mooie frontriemen bij!

Dankjewel!
Heb het aangepast :)

Frontriemen is echt een hobby van me, en vind het leuk het te delen met andere. Ook omdat ik bij andere dames die frontriemen maken, vaak de kwaliteit (stenen die los laten bijv) niet goed vond en de prijs vaak aan de hoge kant. En de hobby is al zo duur...
Dus was opzoek gegaan naar echt kwaliteits leer en naar een degelijke oplossing voor het loslaten van de stenen. En die lijk ik wel gevonden te hebben, dus nu gewoon leuke combinaties bedenken :D

carina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 21:23

avensis schreef:
[ [url=m/BzZ2wh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Welke kleur is dit? <3

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 22:31

carina schreef:
avensis schreef:

Welke kleur is dit? <3

Volgens mij de Stardust copper

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 22:51

ivy_power89 schreef:
Texas02 schreef:
ivy_power89, de link naar jouw frontriemen webshop is niet helemaal compleet, de .nl ontbreekt volgens mij. Sorry voor off-topic, maar zou zonde zijn als je hierdoor misschien klanten misloopt. Je hebt er mooie frontriemen bij!

Dankjewel!
Heb het aangepast :)

Frontriemen is echt een hobby van me, en vind het leuk het te delen met andere. Ook omdat ik bij andere dames die frontriemen maken, vaak de kwaliteit (stenen die los laten bijv) niet goed vond en de prijs vaak aan de hoge kant. En de hobby is al zo duur...
Dus was opzoek gegaan naar echt kwaliteits leer en naar een degelijke oplossing voor het loslaten van de stenen. En die lijk ik wel gevonden te hebben, dus nu gewoon leuke combinaties bedenken :D

Ja, dat probleem heb ik bij de frontriemen die ik bij Horse Boutique gekocht heb ook, de steentjes laten regelmatig los. En je krijgt er wel altijd reservesteentjes bij hoor, maar had liever gehad dat ze gewoon bleven zitten :+ Dit blijft dus wel heel goed zitten, wat jij maakt?

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 23:07

avensis schreef:

Heel mooi <3

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 23:50

@texas, ik heb nog geen klachten gehad, en gebruik ze zelf ook zonder dat de steentjes los laten dus ik denk dat ik het wel goed doe :)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 22:04

Wauw, wat is de Polar Night gaaf zeg!! <3

Afbeelding
Afbeelding

De Mahogany Glimmer samen met de Polar Night <3

Afbeelding

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 23:56

Is er iemand die mee zou willen bestellen op de PS site?
Ik kom met één dekje niet aan gratis verzending, heb ook een kortingscode gevonden van nog 10% extra korting

Ophalen kan in Veenendaal of Huissen en ik reis ook regelmatig naar mijn werk van Veenendaal naar Utrecht CS naar Amersfoort CS :+

Igniss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 23:50

Vandaag de ES Maroon opgehad en voor het eerst met het nieuwe helsinki hoofdstel gewerkt.

Maar ga toch kijken naar een ander bit.
hij steekt weer aan de andere kant een stuk uit, en blijkbaar werkt ze hem naar ze zijkant omdat die niet plat blijft liggen. :') het leerbit met kinriempje blijft wel plat en netjes liggen. Dus jammer dit. Hoopte juist meer tong vrijheid te kunnen geven.

Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 00:22

Mooi, die Maroon! Misschien een 13mm bitje proberen? Die zijn echt best dun hoor. Ik reed eerst met sweet iron 13mm en sinds vandaag is mijn koperbitje er, vandaag voor het eerst mee gereden, ook 13mm. Dubbel gebroken bustrensen allebei. 13mm dubbel gebroken gaat ook goed bij een paar dames op stal waarvan de paarden erg weinig ruimte in de mond hebben.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 11:08

Afbeelding
Heeft iemand de Signature wine toevallig en weet hoe deze valt in maat full? Is die weer de ‘normale’ maat? Wil die kleur heel graag nog, maar twijfel over de maat….

Igniss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 11:53

Texas02 schreef:
Mooi, die Maroon! Misschien een 13mm bitje proberen? Die zijn echt best dun hoor. Ik reed eerst met sweet iron 13mm en sinds vandaag is mijn koperbitje er, vandaag voor het eerst mee gereden, ook 13mm. Dubbel gebroken bustrensen allebei. 13mm dubbel gebroken gaat ook goed bij een paar dames op stal waarvan de paarden erg weinig ruimte in de mond hebben.

Ze reageert niet goed op ijzer. Dus ik rij uitsluitend met kunstof of leren bitjes. Ik zag dat trust ook ronde leren bitten had. Maar die zijn direct 2cm dik. Z3 reageert op leer nog het allerbeste, dus dat wil ik eigenlijk blijven gebruiken. :') niet heel makkelijk dus.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 11:59

Igniss schreef:
Texas02 schreef:

Ze reageert niet goed op ijzer. Dus ik rij uitsluitend met kunstof of leren bitjes. Ik zag dat trust ook ronde leren bitten had. Maar die zijn direct 2cm dik. Z3 reageert op leer nog het allerbeste, dus dat wil ik eigenlijk blijven gebruiken. :') niet heel makkelijk dus.

Ik heb er ook eentje die een klein mondje heeft en niet goed op ijzer reageert. Maar ze heeft 3 jaar op een bit van Fager toch goed gelopen en nu ben ik geswitcht naar de Trust Innosense Flexi Soft van 15mm. Veel dikker dan die van Fager maar ze doet het er ZO goed op.

Wellicht bij Fager eens kijken? Dat is titanium, allemaal vrij dun en goed geschikt voor een gevoelige mond.
Laatst bijgewerkt door DiscoDipp op 22-12-23 12:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Ominira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 12:00

Zag dat de de broeken van Ps of Sweden in de aanbieding zijn. Of in ieder geval die ava en ivy modellen. Iemand die ervaring met die broeken heeft?

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 15:19

Ominira schreef:
Zag dat de de broeken van Ps of Sweden in de aanbieding zijn. Of in ieder geval die ava en ivy modellen. Iemand die ervaring met die broeken heeft?

Hier ben ik ook benieuwd naar. Vooral of iemand weet hoe ze vallen qua maat? En dan vooral de Ava.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 23:32

Heeft iemand PS frontriemen? Ik wil denk ik of de zwarte PS frontriem of de grijze Montar. Van Montar weet ik dat ze goed zijn en dat de steentjes goed blijven zitten. Blijft PS ook goed zitten? Glimt PS mooi? En dan met name de zwarte (Big Black) dus? Ik ben echt zat van alle steentjes die steeds uit de strass frontriemen vallen, dus ik wil er eentje bij die vrijwel bij alles past. Als het goed is komt morgen (en anders wss pas woensdag, ligt aan PostNL) wel een frontriem voor bij de Deep Tuscany en de Mahogany Glimmer van Dutch Bling <3

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 00:13

Ik ben benieuwd hoe je de frontriem vind :D

Ik heb ook echt mega shiny frontriemen, ben in dat opzicht net een ekster, hoe meer bling des te beter haha

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 00:29

Ooh ik ook!! En daarom is december ook fantastisch want dan kan ik veel bling aan :')

Igniss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 00:29

Texas02 schreef:
Heeft iemand PS frontriemen? Ik wil denk ik of de zwarte PS frontriem of de grijze Montar. Van Montar weet ik dat ze goed zijn en dat de steentjes goed blijven zitten. Blijft PS ook goed zitten? Glimt PS mooi? En dan met name de zwarte (Big Black) dus? Ik ben echt zat van alle steentjes die steeds uit de strass frontriemen vallen, dus ik wil er eentje bij die vrijwel bij alles past. Als het goed is komt morgen (en anders wss pas woensdag, ligt aan PostNL) wel een frontriem voor bij de Deep Tuscany en de Mahogany Glimmer van Dutch Bling <3

Ik heb er best een paar van ps. En ben heel tevreden erover. Nergens missen steentjes en ik ben niet heel voorzichtig

Afbeelding

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 00:32

Jullie helpen me aan een nieuwe verslaving... Meerdere frontriemen... Ik heb er maar eentje namelijk :D