Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xWouter schreef:Hoihoi! Ik kom hier even binnen vallen, ik wil mijn eerste dekje van PS of ES gaan aanschaffen maar had er graag een gehad die bij mijn onderstaande rijbroek zou passen. Gezien hier geloof ik wel wat kenners zitten vroeg ik mijzelf af of iemand een aanrader had kwa kleur?De broek wordt verkocht als kleur 'Plum'. Maakt niet uit als hij niet meer in de winkels wordt verkocht, dan moet ik gewoon FB en MP in de gaten houden
[ [url=m/e9l6T1.png]Afbeelding[/url] ]
Iriscope schreef:Omdat Pink Ruffle zo afwijkt van de foto past hij dus totaaaaal niet bij de kappen die ik hier eerder had genoemd en besteld. Niet bestellen dus! Nu wacht ik op een reactie van Horse Boutique over het retourneren maar heb al vaker gemaild en nooit reactie gehad, dus ben heel benieuwd...
Texas02 schreef:Zonder zadel zit hij direct al scheef.. Leg ik hem aan de ene kant goed, ligt hij aan de andere kant weer raar.. Zonder het zadel erop krijg je hem ook niet goed, alleen doordat het zadel er dan op ligt, kun je hem er goed op krijgen. Anders verschuift hij direct weer zo dat hij aan de andere kant raar gaat liggen.. Het is echt heel apart..
Wen1986 schreef:Mocht iemand interesse hebben (graag pb), ik overweeg om de Neptuna te verkopen (Full dressuur) incl. baselayer (maat L).. 2x in de les een half uurtje mee gereden maar ik denk niet helemaal mijn kleur..
[ [url=m/6yIxMH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wen1986 schreef:Mocht iemand interesse hebben (graag pb), ik overweeg om de Neptuna te verkopen (Full dressuur) incl. baselayer (maat L).. 2x in de les een half uurtje mee gereden maar ik denk niet helemaal mijn kleur..
[ [url=m/6yIxMH.jpg]Afbeelding[/url] ]
minetje schreef:Deze kwam ik tegen op facebook, misschien heeft iemand er wat aan.
[ [url=m/YXPiG7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Anoukwendy, heb jij heel misschien een keer tijd voor een vergelijkingsfoto?