Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PanamaD schreef:Is het dan niet een idee om te kijken waarom hij zo extreem strijkt? Misschien moet hij anders/beter bekapt of beslagen worden? Is hij laatste tijd moe?
Ik zeg maar wat maar een doorsnee 'gezond en normaal' paard strijkt echt niet zo extreem als jij beschijft ...
Misshien is de compositie beschermers een idee?
Rambogirl schreef:Ik heb jullie hulp nodig.
Mijn paard strijkt echt enorm en draagt met rijden dan ook standaard beenbescherming.
Het probleem. Hij strijkt nu ook heel erg buiten als tie op de wei staat. Hij staat de hele dag buiten.
Is er een beschermer die hij buiten de hele dag om mag houden, genoeg beschermd, en niet te warm wordt?
Prijs interesseert me niet zoveel eigenlijk, als tie maar geholpen is.
Elco schreef:Rambogirl schreef:Ik heb jullie hulp nodig.
Mijn paard strijkt echt enorm en draagt met rijden dan ook standaard beenbescherming.
Het probleem. Hij strijkt nu ook heel erg buiten als tie op de wei staat. Hij staat de hele dag buiten.
Is er een beschermer die hij buiten de hele dag om mag houden, genoeg beschermd, en niet te warm wordt?
Misschien een andere smid nemen.?
PanamaD schreef:Is het dan niet een idee om te kijken waarom hij zo extreem strijkt? Misschien moet hij anders/beter bekapt of beslagen worden? Is hij laatste tijd moe?
Ik zeg maar wat maar een doorsnee 'gezond en normaal' paard strijkt echt niet zo extreem als jij beschijft ...
Misshien is de compositie beschermers een idee?
Over de springschoenen: ik heb hele zachte rubbere springschoenen gehad toen die van mij op ijzers stond. Haar draf is heel ruim bij buiten rijden dus ze droeg rond om springschoenen. We reden in duinzand, modder, plassen, gras etc. En geen wondjes te bekennen! Waren heel fijn...
Elco schreef:Rambogirl schreef:Ik heb jullie hulp nodig.
Misschien een andere smid nemen.?
liekec schreef:Nog even een update over de dalmar crossbeschermers, topdingen! Rij er nu in deze hitte ook mee en de benen komen er helemaal droog onder vandaan. Niks geen gezweet, daarnaast zijn de beschermers voor ideaal om om te doen met 1 grote klittenband strip.
PanamaD schreef:RamboGirl, je hebt idd paarden die hun leven nooit beter gaan lopen. Jammer dat het niet is gelukt maar goed dat je erop let! Had je al gekeken naar die compositie dingen?
Ir1ne, ik had ze van de EJ weg. Geen idee welk merk maar zijn echt heel flexibel... heb ze nog liggen als ik ze tegen kom maak ik een foto
Rambogirl schreef:PanamaD schreef:RamboGirl, je hebt idd paarden die hun leven nooit beter gaan lopen. Jammer dat het niet is gelukt maar goed dat je erop let! Had je al gekeken naar die compositie dingen?
Ir1ne, ik had ze van de EJ weg. Geen idee welk merk maar zijn echt heel flexibel... heb ze nog liggen als ik ze tegen kom maak ik een foto
Ja ik had ze inderdaad gezien. Ik twijfel alleen een beetje of dat ze niet gaan schuren als er zand tussen komt. Zomers staat hij op de wei, alleen in de winter in een grote paddock.
Heeft iemand hier verder ervaring mee?