Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
missanita84 schreef:super bedankt voor de info!! dat is dus wat ik mis op de siteniet aanvallend bedoeld hoor!
maar ik ben er nu uit wat ik wil!!!
wrong en zit nubuck en rest vetleer , dat kan bv ook met bruin nubuck en zwart vetleer of zal dat weer heel vreemd zijn
Buitenzinnig schreef:Alle versies zijn qua prijs hetzelfde, ongeacht of hij korter is, van lorica is of van vetleer.
Alleen de versies in scheerwol zijn goedkoper (€418 voor kort zweetblad modellen, €440 voor modellen met lange zweetbladen)
Oshaa schreef:Het enige minpuntje is dat ik het idee hebt dat het wat strak op de schoft ligt. Een tijdje geleden werd al opgemerkt dat ze aardig wat spieren mist, vooral naast de schoft. Ze had na het rijden een paar warrige haren in het kuiltje naast haar schoft. Heeft iemand tips om dit op te lossen?
dorientjuh schreef:Buitenzinnig schreef:Alle versies zijn qua prijs hetzelfde, ongeacht of hij korter is, van lorica is of van vetleer.
Alleen de versies in scheerwol zijn goedkoper (€418 voor kort zweetblad modellen, €440 voor modellen met lange zweetbladen)
Scheerwol in plaats van?Daarover kan ik ook niks vinden op je website toch?